Friday 3 August 2012

Ugnė P skundžiasi kad šešių dienų įrašas nėra šviežas, taigi nešu savo subinę į blogosferą apšviesti mano mažulius savo 'išsvajotu gyvenimu pilnu amerikietiškos svajonės'
Šiandien (pagal Jimmy) buvau Pelenė, nes išsiurbiau ir išvaliau visus kambarius dėl penktadienio išleistuvių-paleistuvių. It is safe to assume that I won't be feeling my back any time soon. Padariau daugiau nei darbų sąrašas prašė, nes kažkaip jaučiuosi kaltas kad Teta man tiek visko davė, o aš jai nieko. (Nusiperki visus simsus ir jie sugalvoja dar du išleist!)
Penktadienį (pas jus šiandien, pas mane rytoj) nesėkmingai planuosiu keltis dešimtą kad paruošt visus maistus ir su Aukse dar nulėkt iki Target'o. Tada atvarys Kita Teta-Tabako Fėja su seserim dvyne, grįš dėdė ir mes su ašarom ir aukoholiu išlydėsim mane namo. Mano long-distance relationship vaikinas dirba Niujorke kad galėtų atvažiuot pas mane į Lietuvą, jo mama Kita Tabako Fėja kartu su juo, visi faini žmonės išvažiavę, todėl nebus Project X-tipo vakarėlio :\
Kalbant apie albumą kurį a le rašau, jau yra dvylika dainų, ir pradėjau rinkt atskirus garsus kurie vėliau derinsis prie pianino - pravažiuojantys traukiniai, vėjas, bangos, besirenkantis ledas, arba dvidešimt metų senumo bandymas paskambinti per AOL. Tik tiek aš temoku. Ugnė visiškai nepalaiko, Rugilė neturi sąskaitos atrašyt, bet bent jau grįžta keliom savaitėm anksčiau nei planuota, kad kartu praleistume medaus mėnesį.
O šiaip tai, šitas vyrukas:

No comments:

Post a Comment