Wednesday 29 July 2015

Pastarasis mėnuo buvo labai, labai keistas.
Pirmiausia, išsprogo visas tas dalykas su Sapfo - įrašu pasidalino TJA, peržiūros siekia 200, o paskutinį kartą taip buvo ok aš peržiūrėjau visus įrašus ir taip nebuvo, apie du šimtus peržiūrų turi įrašas su daug nuotraukų apie mėgstamiausius albumus.
Viskas buvo labai keista, todėl kad aš beveik visą laiką praleidžiu namie, ir sociofobija suvešėjo, įleido šaknis, ir dėl to palikti namus yra truputį sudėtinga. Dėl to ir vykti į Sapfo buvo truputį sudėtinga, ir dėl to didžiavausi savim, kad pradėjau pokalbius su nepažįstamais žmonėm, dariau akių seksą su čiūvais ir Artūrui Kažimėkui padaviau ranką. Kadangi dėl patyčių aš įpratęs neįsimint veidų kad niekas man nesakytų "Į ką žiūri?", kitą dieną Sapfo neprisiminiau visų žmonių kuriuos buvau sutikęs prieš tai, ir jų neatpažinau, kai jie su manim sveikinosi. Negana to, kažkada parašė Michael (nors aš jo klausiau kaip sekasi gal kokius tris kartus per pastaruosius tris metus) ((aišku, kai atrašiau, jisai neatrašė į mano atsakymą)). Galiausiai kažkokia mergina man pamojavo laukiant troleibuso stotelėje

No comments:

Post a Comment