Tuesday 7 June 2011

Nepatinka man be interneto

Grįžti namo iš kantrisaido po keturių dienų nieko-neveikimo, "Dingusių" žiūrėjimo ir random mineralinių gėrimo, ir sužinai, kad
  • Gaga parodė papus
  • Eminemas užstūmė ant Gagos
  • FHM užstumė ant Andrej Pejic
  • Apple pristatė iOS 5, iCloud ir Mac OS X
  • Pattinsonas pabučiavo Lautnerį
  • Blake Lively parodė viską
Grįžęs radau New Moon plakatą-atvirutę iš Italijos sudėtingam fiti-miti-čita-mikita voke/tobulą senamiestį iš Belgijos. Antrą kartą siunčių atvirutę į Sankt Peterburgą, nes keliauja jau 85 dienas. Man dar taip nebuvo, viskas, zyrou respekt rusijai, man ji skolinga už pašto ženklą ir atvirutę.
Šiaip kalbant apie mineralinius,
KODĖL AŠ GERIU MINERALINIUS? Nesąmonė, aš net nemėgstu mineralinių. wtf.
Pastebėjot kad žiauriai karšta?
Man ryt atsiskaitymas iš Europos sostinių ir vokiečių infinityvo vertimas į präteritum. Eilinį kartą, wtf, juk liko DVI DIENOS iki mokyklos galo.
Žinojot kad pasirodė "Gyvi ir Mirę"? Aš ne. Kas nori padovanot? Žinojot kad praktiškai neturiu pinigų atvirutėm į Ameriką/Rusiją/Italiją/Palangą? *patikrina piniginę* Ok turiu. Tikiuosi. Žinojot kad Gaga atkeliaus pas mane po mažiau nei savaitės?
Žinojot kad išvažiuosiu šešiom savaitėm į random Daniją/Vokietiją ir *tikiuosi* Prancūziją/Italiją?
Dabar pats galvoju ar anksčiau sakiau ar ne.
Šiaip koks skirtumas, vistiek niekam neįdomu. Šiaip atsiprašau kad vėl nesugebu ko nors logiško parašyt. Viskas random...
Dabar dėl to +1 mygtuko. Kuo daugiau žmonių paspaus, tuo labiau mano raštai bus rekomenduojami kitiem. Nepatinka kad jis su kitais "share" mygtukais, bet px. Ir šiaip manau kad visi nori kad mano blogas (blogai) taptų geriausias (geriausi) pasaulyje ir visi jį (juos) skaitytų ir tie penki žmonės kurie komentavo ar šiaip su manim kalbėjo taptų Blogų Lyga ir šiaip mes būsim geriausi pasaulyje.
Tai tiek.
Žvengiu iš šito:

3 comments:

  1. That is interesting !

    ReplyDelete
  2. Cha, man jau nebereikia į tą konslagerį

    ReplyDelete
  3. Man ryt paskutinė diena!
    Thanks Eve :D

    ReplyDelete