Thursday 16 June 2011

Viskas, einu žudytis nes dviem žmonėm nepatinka mano menas. Bet tai pffff, jį paaiškina šis paveikslėlis:


Esmė ta, kad mano paveikslas buvo toks gilus, jis išreiškė tiek daug susikaupusių emocijų, kurios buvo perteiktos naudojant pop-art ir post modernizmo/minimalizmo technikas. Jau gavau prašymą jį kabinti Luvre, kuratorius pavadino mano darbą "geriausiu metų darbu" ir pasakė kad jis toks "gilus".
Anyways, ką gi jūs, Bad Kids, veikiat per dienas? Nieks neblogina, tai turbūt jei ir aš nerašysiu, niekam blogiau nebus. Vakar planavau susitik su Marium ir išsiųst atvirutes. Viskas baigėsi tuo kad man neužteko vieno D-Light'o ir vienos kažkokios epic keistos plonos/ilgos cigaretės. Žinot kas keisčiausia?
Kad heteroseksualūs vyrai gali elgtis kaip gėjai ir get away with it. O kai pats esi homoseksualus ir visą savo lytinio aktyvumo gyvenimą bandai pritapti ir būti "normalus" dėl "socialinių normų" ir aplinkinių siauraprotiškumo. Man kažkas nesuvokiama. Gal ir aš nori bandyt koja atsegt Fausto diržą??!
Lola Bu priminė apie Fleimę, pats prisiminiau kad kažkada galvojau apie Fleimę,bet vistiek nesuprantu kodėl negaliu jos pamiršt. Ir ypač kai tiek visko primena ją. Užknisa.
Anyways, gavau pagaliau gagą!! Partis! Ir man belekaip patinka booklet'as. Žiauriai gražus.
Take care. I know I will


7 comments:

  1. man patiko tavo menas. eeeh

    ReplyDelete
  2. Ir man patiko, naujasis Warholas :|

    ReplyDelete
  3. Bullshit, jei būčiau vyras gėjus, vis tiek būčiau Queen ir vadinčiau visus Darling. Svarbiausia atsipalaiduoti ir būti ninze.

    ReplyDelete
  4. Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars? :|

    ReplyDelete