Thursday 6 October 2011

In memoriam Steve’ui ir mano balsui

Per anglų pasijungiau mokytojos trisdešimtmetį kompą kuris naudoja Microsoft Windows Akmens Amžius operacinę sistemą, per MSN perskaičiau: “Steve Jobs will be remembered”. Pagalvojau kas per nesąmonė, tai aišku kad jis bus prisimintas, bet kai numirs, toks jausmas kad nebeturi apie ką rašyt… Po to apačioj “Steve Jobs dies at the age of 56”.
Disappointed smile
Disappointed smile
Pagalvojau, “Wtf, kodėl??” ir patextinau Rugilei. (Kas ironiškiausia, kad praeitais metais rašiau Ugnei kai mirė Alexanderis MacQueenas)
Visi bernai susirinko prie ekrano, ir net Tomas, kuris jaučiu nuo gimimo skleidžia pasikėlimo jausmą aplink save, pasakė kad Steve’as yra “belekas” .
Šiaip Jobs’o mirtis neturėtų būt kažkas netikėto – jam vėžys diagnozuotas jau prieš 20 metų, ir ypač kai pasitraukė iš Apple CEO pareigų dėl sveikatos priežasčių. Bet tas faktas kad jis buvo ne kažkoks random vaikas kuris pasimirė nuo vėžio, o ‘įžimybė’, darė jį ypatingą – nes žmonės galvoja kad jei rodaisi per teliką, mirt negali. Tas pats buvo ir su Jackson’u, ir su Amy. Dabar jį vadina “genijum” ir “visionary”, nors aš žinau kad viskas vyko paprasčiau (žinau, nes skaičiau biografiją Open-mouthed smile) - Stevas tiesiog ateidavo ir pasakydavo: “Sukurkit man ploniausią pasaulyje laptopą su padoriu procesorium ir nuostabia grafika”. Ir vėliau reklamose gaminys buvo vadinamas “Super awesome magical device” Open-mouthed smile
Jeigu dabar čia parašiau nekrologą, nu tai FTW, mano rašymo skill’as pakilo Open-mouthed smile
Šiaip kalbant apie mano balsą, tai visiškai užkimau. Iš pradžių dar balsas buvo pakęstinas, dabar iš vis kaip koks Tom Waits/Amy Winehouse mišinys, ir nachui aš eisu į mokyklą rytoj. Pffff, noriu miego. Reikia grožio miego. (Dabar kažkas greitai turi sukūrt bajerį apie mane ir grožio miegą. Ok aš sukursiu.)
”Vaikeli, jei noris išgražėt miegodmas, tau reikia ne miego, o visos KOMOS”
Šiaip dabar taaaaip nekenčiu savo gyvenimo kad atsisiunčiau visas dainas kurių pavadinime yra žodis Niujorkas arba kurios yra apie Niujorką, ir klausau gerdamas arbatą ir verkdamas į vienkartines nosines.
Nes sėdint ir nieko nedarant ir verkiant visąlaik gauni ko nori Disappointed smile
;**********************************************************************
Žinot kas keista? Kad mane kveičia draugaut per facebooką tie nauji klasiokai, ir aš turiu pakęst jų visokius “išminties žodžius”, ar kad pridėjo naują nuotrauką albume “Mano ;**”, ir aš tiktai galvoju, kodėl tu ant tiek daužta, ir kieno kito galėtų būt nuotraukos, jei čia tavo feisbukas. Ir dar ant tiek nekenčiu savo gyvenimo, kad belieka klausyt Paloma Faith – New York ir tikėtis kad kadanors viskas bus geriau.
Po Glee galiu klausytis TIK Coldplay, ir man pochui.
Biologijos vadovėly perskaičiau kad ~smoking kills~ ir kad tos visos dervos lieko tavo plaučiuose iki gyvenimo galo, ir sakiau sau kad daugiau niekad neberūkysiu, nes aš gal noriu kad ir per autopsiją būt sėksi. Sakiau kad rūkysiu nebent žolę, ir pardaviau Marlborus Rugilei, bet po to vėl norėjau rūkyt, o kai turiu rūkyt toks jausmas kad reikia rūkyt nes jei nerūkysiu cigaretės dings ar kažkas tokio bet vistiek noriu rūkyt kai neturiu bet kai rūkau galima galvot tik apie tai kad mirsi ir nu nežinau nu. Išėjom su Marium į miestą, patrollinom, ir užsimaniau rūkyt, tai teko vėl grįžt namo į seną gerą “Maisto Prekės” ir tikėtis kad dirba ta pardavėja. Prieš tai sėdėjom kažkokiam bažnyčios kieme ir Marius pasakojo kad buvo Embassy klube, ir kaip jiem visiem girtos šliundros graibiojo šiknas, ir kaip klasiokas su sulaužyta koja šoko, ir aš galvojau, KAIP TU DRĮSAI EIT BE MANĘS. Pasijaučiau išduotas, ir su major poker face spoksojau į vartus, kol Marius vardino draugų dilemas – klubas ar krepšinis?.
Šiaip galiu pridurt, kad mano gimdytojai pasiekė patį dugną, kalbant apie pinigus, nes paskutinį drabužį aš pirkau prieš.. MĖNESIUS. MĖĖĖĖNESIUS. Kai grįš daddy, sakysiu kad pistų nachui dirbt į kokią (bent jau) supistą Norvergiją, nes mane užpiso taip gyvent. Reikia naujo laido telefonui. Reikia naujo telefono. Reikia naujo kompo. Ausinių. ~30 žaidimų, muzikos cd, knygų, filmų, nu nachui – reikia visko. Ir aš gyvenu “viskas bus geriau” nuotaika jau per daug, ir daugiau nebegaliu. Nereikėjo manęs lepint Open-mouthed smile Nes maldausiu kad teta įsivaikintų arba eisiu nusižudyt. Juk nieko tokio jei kartais padaugini tų homeopatinių migdomųjų?
Ar sakiau, KAD LABAI JUMIS NUSIVYLIAU? Vienintelė Ieva kažkuri ten prisipažino kad neatsiuntė serialų nes pamiršo, o kiti tai nė bu-bu. As if. Bitches Disappointed smile Nu ir gerai. Aš tą Twilight DVD sudeginsiu ir įdėsiu video į tumblr, ir būsiu tumblr-famous.

Dabar mąstau ar paskelbt visiem viešai savo adresą, kad atsiųstumėt gimtadienio atviručių.

tumblr_lss888ioZ81qj351do1_500

Birthday party expectations

13 comments:

  1. "Ir dar ant tiek nekenčiu savo gyvenimo, kad belieka klausyt Paloma Faith – New York ir tikėtis kad kadanors viskas bus geriau" - story of my life. vėliau pradėjau klausytis u2 - new york ir tikėtis, kad kada nors viskas bus geriau, dar vėliau - lcd - new york i love you ir tikėtis, kad viskas bus geriau.
    beje, per vieną vakarėlį, užvakar, berods, susipažinau su vaikinu, kuris rūko bananų žieves ir sako, kad daug sveikiau, ir pan. išeitis :D

    ReplyDelete
  2. Man U2 kažkaip nepatinka, LCD tai dievinu, arba pradedu repuot Jay-Z versiją pasileidęs Empire State Of Mind :D Is he cute? Mes bandėm mėtų, but no thanks :|

    ReplyDelete
  3. OMG! Mes galim isteigt koki freak'i kluba... lol
    My Saturday night: 2 episodes of SATC, 4 cigarettes and NY songs....

    ReplyDelete
  4. Reikia! Išsinuomosim kokį sandėlį ir visi valgysim nachos ir žiūrėsim Seksą ir gersim pepsę ir rūkysim :D Aš tai žiūrėjau The A List New York, gėriau pepsę ir traukiau du dūmus kad tik šeima neužuostų :D

    ReplyDelete
  5. Ir šiaip Dharma, čia ir tau galioja retorinis klausimas dėl gimtadienio atviručių :D
    Send away everyone!

    ReplyDelete
  6. aha. nors man cute yra kažkas panašaus į šitą: http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50256_19799801277_505_n.jpg
    okay, koks tavo adresas? Gal ir paskelbk, bent trumpam, visiems bus lengviau tave stalkinti ir šiaip :D

    ReplyDelete
  7. Man cute yra tas kuris nedatraukia iki hot :D

    ReplyDelete
  8. Dar vienas žmogus, kuris mirus Jobs'ui pagalvojo apie Jackson'ą. Aš supratau, kad man Jobs'o labiau gaila, nei ano. O kalbant apie tuos serialus, kurių tu taip lauki, tai aš pavyzdžiui internete žiūriu, tad tikrai neatsiųsiu. O iš Tavo vardintų, tik Desperate Housewives ir Gossip Girl karts nuo karto pasižiūriu..

    ReplyDelete
  9. Tai kad Jobsas buvo kietas, ne taip kaip kažkoks ten senis Gates'as. Jis net per Apple pristatymą kalbėju kompu su Madonna :D O man Jacksonas niekad šiaip nerūpėjo, asociavosi su pedofilija ir aš jo klausiau tik tada kai numirė :D Šiaip neseniai radau kur internete žiūrėt, visur leidžia tik US piliečius, o iki kažkokio filmai.in lygio nenusileisiu :| Ką be mano žiūri?

    ReplyDelete
  10. Ar aš spėjau praleisti super mega didelį postą kodėl ir kam tu atsišaldei facebook anketą? :O

    ReplyDelete
  11. Mhmmm, bet čia buvo senai, ir aš jau turiu facebooką, ir visus žmones pašalinau ir nieko nekviečiu dabar :DDDD

    ReplyDelete
  12. Eilėraštis apie grožio miegą, nesusijęs su grožio miegu:
    Roses are red,
    violets are blue,
    God made me pretty,
    what happened to you? :/
    šiaip tai man kažkas jį deklamavo ir nuo tada labai jį mėgstu. va. ir šiaip osom, kad paminėjai mano vardą du suknistus kartus šitam įraše. ir aš iš tavęs pirkau ne tik Marlboro, bet ir fakin cigariles. :/

    ReplyDelete