Thursday 29 September 2011

"apverkit saulę" ar dar kažką

Ponios ir Ponios, ir Adele, kurios klausot ir verkiat ir skaitot mano meną, šiandien yra istorinė diena.
iTunes Parduotuvė jau veikia ir lietuvoj. Net apsiverkiau :>
O šiaip... I'm blocked :| Rašiau rašiau, supratau kad tai šūdas ir neberašiau :| Parašiau apie seksą ir miestą, bet nepatiko, tai perkėliau į kitą super-hot-and-awesome blogą, jei norėsit pažiūrėt :| Tada rašiau vėl apie kažką, po to apie "Biophilia", bet vėl užkniso, tai pagalvojau nepostint ir išleist vėliau, diske "Rare And Unreleased", kai būsiu a hot celebrity n stuff :| Bet galiu susumuot kas buvo praeitam "The Life And Lifes of Ernis" epizode, ir pasakyt, kad spalis turi būt special mėnuo - daug pažįstamų švenčia jubiliejus - tarp jų ir aš, po to Bjork išleidžia Biophilia ir Florence išleidžia Ceremonials. Bet tada Bjork nuvylė, nežinau ko noriu gimtadieniui
(butas niujorke, mac'as, iphone 5, šitas švarkas
)
Nu ir aš nežinau nu. 
Ai nu, pirmadienį važiavom į ekskursiją :D Nors ir kažkur prie mano sodo, nors ir esmė buvo vaikščioti, galiu pasakyt kad aš šito pasiilgau - ekskursijose ne negalima, o tiesiog privalu valgyt vien tik saldainius, dar plius tie awkward momentai kai pradedam dainuot ar kažkas tokio :D Dabar laukia kieta kelionė į Lenkiją (if  i have the money), po to į Vilnių atsiimt diplomus už anglų konkursus, ir į Pažaislio vienuolyną su kažkokiais maironiečiais, prie kurių prisidėjau tik tam kad išeičiau iš pamokų.
Ir dar šiaip toks jausmas kad mamos klasiokai miršta. Pati sėdi su bilieteniu po operacijos namie ir aš ją turiu pakęst, po to Saboniui širdies infarktas ar kas ten, tada sesė su bilieteniu, tada kita klasiokę su greitąja išvežė, o kitai kažkas lūžę. Būtų įdomu, jei nebūtų apgailėtina ;|
Šiaip manau po random 3-jų mėnesių aš pagaliau subrendęs parašyt apie Harį Poterį recenziją :| Turiu omeny, kitam blogui ;|
Norit pamatyt mano ūber reikšmingus pokalbius su numeriu kuris telefonams siunčia reklamas?


9 comments:

  1. Patinki Tu man, labai geras, labai, weeeeoh!
    Tavo mielas sarkazmas toks taip vietoj ir laiku, nu labai, bučkis

    ReplyDelete
  2. Uuuu, kai būsi kur prie Pažaislio pranešk - ateisiu susitikt su savo gay friend blogeriu :D

    ReplyDelete
  3. Ievaaa, thanks love :D
    Wow, Lina, gyveni prie pažaislio? Tai tau marios netoli, ane?

    ReplyDelete
  4. Švarkas. (nilaw) o beje aš irgi noriu buto niujorke.
    ir.. iš kart su gimtadieniu, nors kai jis bus jaučiu, pasveikinsiu per FaceBook'ą.
    :D

    ReplyDelete
  5. INLAWWWW! Davai abu susimetam?
    Thanks, hun, dar 21 diena, bet px :D

    ReplyDelete
  6. Jo, gyvenu pamary :D

    ReplyDelete
  7. Kokioj vietoj norėtum ir kiek turi?
    Mano sodas prie marių :D

    ReplyDelete