Thursday 8 September 2011

Viskas gerai, Plutone, – aš irgi ne planeta

Per tą laiką kai paskutinį kart rašiau, įvyko daug ūber įvykių.

  • Išdulkinau šimtus vyrų; dar daugiau išdulkino mane
  • mečiau mokyklą ir dabar ginu kvantinės fizikos daktaro laipsnį
  • įkūriau sėksi metalo grupę ir susilaukiau pasisekimo tarp senukų
  • įjunkau į heroino/kokaino mišinį
  • perdauginau narkotikų ir miriau paspringęs savo paties vemalais; šiuo metu kai rašau, mano pelenai yra pakeliui į Plutoną

Šiaip viskas yra gana smagu ir gerai. Atsiprašau už savo formalią kalbą. Blet nachui kūrvos bybys su narkotikais. Dabar geriau ^^
Galvojau kad su nauja klase ‘susigyvensiu’ po kokio pusmečio (parašiau “pusvalandžio” ir dabar žvengiu), beet mes jau dabar siaučiam. O dėl homofobo – visi jį dūchina, niekam jis nerūpi, mokytojai jo nemėgstam tai ir prie manęs nelenda. Bet dabar yra rūpestis kad jis mane prilies – bijau blusų, ūtėlių ir šiaip trichiniliozės.
Anywhore, dar neturėjau galimybės prisėst ir atsakyt į visų komentarus, bet kiek Rugilė man sakė, jie tokie lovely, and i’m so happy i could :> So thank you all, ryt būtinai nueisiu kur nors kur yra internetas, because i love you so muuuch! (Išskyrus tuos, kurie seka, bet niekad nekomentuoja. Arba kurie seka, ir kuriuos aš seku, ir pakomentuoju jų blogą, ir nesulaukiu atsakymo. Pas mane viskas veikia taip – jei į savo blogą sulaukiat trijų komentarų ((iš manęs)), ir neatsakot, aš iškart galvoju kad esat užsipisę garbėtroškos kalės, ir daugiau nekomentuoju. Išimtis – Dharmos Valkata, pas ją bijau komentuot kad La-Roux-ar-kaip-ten nesumuštų).
Žinot ką pasakysiu? Kad noriu sekso. Labai. Labiau nei įprastai. Žiauriai. Taigi darau sau tikslą susirasti a fuck budy. Kadangi manęs neimtų koks karštas guy, taikau Rugilės bulimijos metodą – ką nors suvalgai, ir išvemi. Šiandien bandžiau, ir nepasisekė – verki, spjaudaisi seilėm, bet maistas kaip nekyla, taip nekyla :| Oh well, yra antras variantas – geri kavą ir kolą ir nieko nevalgai. Tada visi sako kad atrodai nuostabiai o tu apsivemi netoli Geležinkelio Stoties prieš pat VIP HP6 premjerą. ^^
Šiandien ėjau į biblioteką. Žinau, iškart visi plečia akis ir bando sugalvot, kodėl aš taip nusižeminau. Priežastis paprasta – tos dvi knygos, kurių man reikia, yra per senos. Maždaug, 2001-2003 metų. SENOS :| Aš maždaug, “bitch please, mačiau pas tave prancūzų pradžiamokslį 94 metų, ir tu man sakai kas Seksas Ir Miestas yra pasenęs?” Šiaip Seksas Ir Miestas nusipelnė atskiro posto, so, go wait.
Žinot ką man pasakė biblioteka? Žinot ką man pasakė kai su prarukytais pradainuotais plaučiais užlipau į Parodos kalną? Kad reikia ateit su tėvais ar tėvų asmens dokumento kopija :|
:|
Nes man tipo ne 16 n stuff.
:|
Anyjew, jūs skaitot blogą autoriaus, kuris surinko max taškų skaičių anglų kalbos kengūroj. In yo face, bitchezz.
Gal aš ir pedikas, bet protingesnis už tave ^^
Žinojot kad mano [naujas] klasiokas šypsosi kaip Jamesas? Kaip mano Jamesas? :|
SEXUAL FRUSTRATION EVERYWHERE :|
Pasiilgau blogo. Pašto. Fliplife. Tumblr. Formspring. Tumblr. Blogo.

Blet. Čia kažkokia priverstinė reabilitacija nuo interneto :| :| :|
I’d rather die.

33 comments:

  1. Ką tik pradėjau sekt tavo blog'ą ir perskaičius šitą įrašą skubu rašyt komentarą, hahaha :DD kad nelaikytum manęs.. nu žodžiu.
    btw, įdomios rašliavos, turėsiu ką skaityt dabar :D

    ReplyDelete
  2. Tu per daug miela, ačiū :>
    Ar aš kada ką nors laikiau? Ai jo, statulos. Oh well :D

    ReplyDelete
  3. per daug miela :D čia geras buvo, made my day

    ReplyDelete
  4. Nu va, taip ir galvojau, kad viskas tau bus gerai toj naujoj klasėj.
    Šiaip jo, kai nieko nepostini tumblr kažkaip saaad.

    ReplyDelete
  5. haha kad ji manęs neskaito :D
    Tik ieškojo inspiracijos savo naujam įrašui - http://moijeveuxvoler.blogspot.com/2011/08/kaip-iserzinti-internetu-zmones-pt-1.html
    na, nesvarbu. Man keistai įdomus tavo blogas, todėl visad skaitau :D

    ReplyDelete
  6. Ai čia TAU sad? :|
    Aš dabar sėdžiu akriuke, galvodamas kad kas nenupistų kompo, kad tik galėčiau atsakyt į mano loves komentarus, kad tik jie nepagalvotų kad aš koks blogger-šūdžius ;|

    ReplyDelete
  7. Nu ir gerai, tavo blogas jos nevertas net :|
    Gaila negaliu komentuot, galėtų man ji ir padėkot už inspiration :> IKR! Tu tokia epic menininkė, o mano blogas toks uber paprastas, kad net ir man keista kad skaitai ^^

    ReplyDelete
  8. Menininkė? Aš nebent Rūko Sklaidytoja :D
    Tavo mintys įdomios, tikrai labai įdomios, čia viena priežasčių.

    ReplyDelete
  9. O jau pavadinimo gėris (mm) įsimesiu tarp savo mėgstamų citatų..

    Ir Tu vis apie tuos komentarus.. Et.. Kaip ten bebūtų šitas komentarų priklausomumas užkrečiamas.. Truputį ir pati nuo jo kenčiu, bet dabar toks metas, kad aš dėl visko kenčiu, tai tai tik papildo sąrašą :D

    Ir Tavo post'ai vat visada labai skaniai susikaito kažkodėl :P

    ReplyDelete
  10. labai idomu suzinoti is kur tu taip gerai moki angliskai? ar tu filmu daug ziuri angliskai, skaitai, mokykloj ypatingai mokaisi?? tai saunuolis tu!

    ReplyDelete
  11. Aš (beveik neagresyvi) hipė, bet man visada norisi pisti į veidą kiekvienam, kuris bando įsivaryt bulimiją. Valgymo sutrikimo (vėmalų, blet) romantizavimas yra tokia mistika. Daug grožio prideda, eina sau.
    Pardonez-moi, pats norėjai, kad rašytume, o aš moku tik apvaryt visus. Eik ratus bėgiot nenervinęs, žodžu. Kalbant apie piktus komentarus, tai šitas draugiškas. Originalus tekstas buvo redaguojamas geras penkias minutes.

    ReplyDelete
  12. O šiaip mane Potermoras paskyrė į Klastunyną, tad fuck da police.

    ReplyDelete
  13. Tuo mane ta biblioteka ir užknisa. Kad reik vieną iš gimdytojų vestis kai nori gaut kortelę.
    Paskaičius post'o pradžią pamaniau: kaip jis gerai gyvena...

    ReplyDelete
  14. Mes su Queen pagalvojom, kad mūsų grupei reikėtų repeticiją padaryt ar ką. :|

    ReplyDelete
  15. Ne tau vienam reikia, ne tau vienam. Man pačiai būtų neprošal susirasti kažką iš moterų pusės, bet prie bet kurios nepulsiu ir šiaip, aplinkoje nelabai matosi, kad kuriai nors įdomu būtų.
    Bet kadanors rasim.

    ReplyDelete
  16. Dharma, we ar all pure fucking diamonds :| so thanks, it means a lot coming from you ^^
    freshnee, nukopijavau nuo Owl City, bet nemanau kad jisai autorius :D is it bad that we want attention :/ ačiū :)
    Owl, vaikyste prabėgo žiūrint animacinius serialus angliškai, bet siaip manau čia tas atvejis kai visi gimsta su kažkokiu talentu - pvz kaip Jamesas gimė kad suviliotu mane ^^ ačiū, stengiuosi ^^
    Queen, mah love, nesakau kad pats vemimo veiksmas yra romantic, bet man reikia su kuo nors permiegot, o su manim permiegotu tik tada jei būčiau seksi :/ ir siaip aš gavau tik welcome email, ir manęs niekur nepriėmė :/
    Chaos, I know, juk negalim be repeticijos performansuot @Grammys, bet aš bijaaau :/
    Blogiete, ziauru. Dėl to ir tempiuosi ryt savąją. Talk about embarrassing :/
    Piktas žmogau, been there, done that. Čia jau tampa kažkoks american pie scenarijus - to get laid berods graduation. So sad :/

    ReplyDelete
  17. For god's sake, as irgi nebenoriu but statula. Tiek laiko tave slapcia stebejau, kad net geda ;x jofana, as tau pati neta prijungciau, tabaka amziais pirkciau (bled. jei toki rukai) ir kavos statyciau, kad tik rasytumrasytumrasytum.

    ReplyDelete
  18. Mums abiems reikia tapti seksi(kaip tu sakai) ir kokią diena eit medžiot. Kur nors...tarkim.

    ReplyDelete
  19. Aš tau pavydžiu. Na, taip baltai, draugiškai, bet pavydžiu. Noriu ir aš rašyt taip, kaip tu. Ir kaip supratau, tau mažiau negu 16, spėju – 15? Pagirtina, kad tokių metų taip puikiai rašai. Užkabina tavo rašliavos, Erni, užkabina. Nereikia tavo blog'ui jokių pribumbasų, mandrių dizainų, nes įrašai - amazing. Tik neprarask niekad humoro jausmo. Ir rašyyyyyyyyyyyk. DAUG. :)

    ReplyDelete
  20. ERNI BLET KLAUSYK VYRESNIŲ MANO ŽMONA VIENA NEVAŽIUOJA (nes visi žino, kad aš valgau sielas, bet nu nebijokit manęs)

    ReplyDelete
  21. Tai kad 14 :D Kad dabar nėra įkvėpimo jokio :| Bet ačiū anyways :|
    Queen, kada susituokei ir kodėl man nieko nesakei :| Jeigu aš be neto tai nereiškia kad manęs nėra :| SRLSY YOU GUYS? SRLSY?

    ReplyDelete
  22. Čia kažkada vasarą webcamu prasisukom. Žinai, meilei neįsakysi etc.

    ReplyDelete
  23. O tu maža kekše , jau buvau pamiršus kaip smagu skaityt tavo post'us.. god damn shit . nuleidau .

    ReplyDelete
  24. Dizonaure, galvojau kad pakratei kojas, po to prisikėlei tumblery, po to vėl grįžai į blogą ;| Ačiū, priimsiu tai kaip komplimentą, you little slut :D

    ReplyDelete
  25. Pala pala, tau 14?.. Nė už ką netikėčiau. ;D

    ReplyDelete
  26. Ne nu, man ir 14, bet tu toks supa dupa žmogus, kad atrodo, jog tarp mūsų kelių metų skirtumas ;/

    ReplyDelete
  27. Mano protui jau senai pilnametystė, tik pasas sako kad dar neužaugau :DDD

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete