Sunday 4 September 2011

sako, kad prieš reikalams pagerėjant, ant tavęs užkrenta šūdų krūva

tikiuosi kad tu, liaudies išminties žmogau, esi teisus, nes reikalai ir taip sušikti, o dar mane perkėlė į klasę su homofobu bomžu.
- Pasakykit savo vardą.
- Ernestas.
- Pydaras.
- Cha cha cha cha cha.

Negana to, visa klasė yra gryni idiotai. Nauji mokytojai yra gryni idiotai.
Pačią pirmą su nauja gimtosios mokytoja rašėm diktantą. Mūsų sena auklėtoja, kurios dabar pasiilgau, sakė kad diktantai yra neadekvatūs ir kad jų niekad nerašysim.
Taigi, kad ką nors išgirsčiau per niekad neužsičiaupiančius naujus klasiokus reikia sėst arčiau mokytojos. Bet tuo pačiu metu noriu sėst kuo toliau nuo jo. Prisiekiu, kai tas degradas atsisėdo už manęs per biologiją, iš mano širdies, iš pojučių ir sąmonės centro išlindo toks skydas – kuris primena, kad reikia būt cautious, kad reikia kiekvieną sekundę melstis kad manęs nepastebės, kad nespardys kėdės, kad neapspjaudys ar netrenks į pakaušį. Įsivaizdavau kad “skydas” yra tamsiai raudonos spalvos.
Galvojau, gal kai tėtis paklaus kaip sekėsi mokykloj ir aš atsakysiu kad šūdinai, jis parūpės sužinot kodėl. Ir aš viską papasakočiau. Pasakyčiau, kad “jei neturėčiau tikslo gyvenime, nusižudyčiau iškart”. Žinau kur yra senelio dujinis pistoletas. Žinau, kiek tablečių reikėtų išgerti. Tik nežinau ar yra jų namie.
Bet nachui man to. Čia jis turėtų mirt. Ir kuo greičiau, ačiū ^^
Mielosios Rugilės pagalba turiu dievintųjų Coltų, vanilės “skonio”, bet be Ugnės jų skonis ne tas.  O gal mes jų net nerūkėm. Žiauriai jos pasiilgau. Can’t get over n shit. Nekenčiu to ką man padarei, kale :| Pasiilgau ir man reikia tavęs. Prašau :| Jei skaitai mano blogą, pamiršk tai kas tave sugadino ir grįžk pas mane. Prašau :|

Kai dar turėjau sąskaitos ir galėjau peržiūrėt gautus laiškus, perskaičiau komentarus. Pasiilgau Paukštės - gay bloggers are gurls’ best friends :| Pasiilgau anonimų. Ta gurl, kuri parašė laišką, neatrašė. Tik dabar negaliu atsakyt į komentarus :(

Dabar sėdžiu balkone su antru puodeliu lattės/vaniline cigarile, ir dūmai vyniojasi į viršų ir dingsta skersvėjy kaip mano svajonės ir vizijos, o kambarį temdo saulėlydis. Taip poetiškas kad reikia sukūrt dainą :|

6 comments:

  1. oooo. taip. Rugilė yra gera. ;o
    užjaučiu dėl klasės, žinau ką tai reiškia. iš dalies.
    nekenčiu homofobų. ;/
    kitos orentacijos žmonės yra jėga. vo. ;)

    ReplyDelete
  2. I missed u too ;(
    Ir šiaip tai screw homofobus.

    ReplyDelete
  3. šiknon homofobus, mes su Tavim, Erni ! :3
    o šiaip tai no worriez, siek toliau savo tikslų.
    sėkmės !

    ReplyDelete
  4. man labai patinka pavadinimas.

    ReplyDelete
  5. Butterfly, ačiū :) juk logiška - gėjai geriau rengiasi :D
    D'awwww, you're so lovely,girls, thank you :>
    Pavejui, kopinau is The nine lifes of Chloe king. O siaip, tu gavai mano atvirute kai siunciau čia daug anksciau?

    ReplyDelete