Sunday 4 September 2011

postcrossing!

Param-param-pam, šitas įrašas iš jau iš anksto suplanuotų įrašų serijos, oh happy day.
So, FUN FUN FUN, gavau jau 100-tąją atvirutė, in your face, you jealous, yah? Ogi gavau jas postcrrosing’o pagalba.
Postcrossingas yra tipo projektas, kai tu siunti atvirutes ir jas gauni. Kadangi man patinka popierinis paštas, nes jis toks romantic n stuff, tai negalėjau neprisijungt.
Žodžiu, žiauriai fainai. Galima gaut nuo erotikos, cute-vemt-verčiančių mažų kačių, Herbo Ritto juodai-baltos nuotraukos su 90’s Versace suknele su vualiu, Roberto Mapplethorpo fėtiš baikerių nuotraukų iki daug daug daug, daug daug atviručių su Niujorku.
Iš Lietuvoj, aišku, tokių atviručių neišsiųsi, nes pasirinkimas, o kaipgi kitaip, yra šūdinas.
Bet, aš nubūčiau aš, pats mieliausias jūsų sutiktas žmogus *LOLz*, jei nepasidalinčiau epic vietomis Kaune. Centrinis Knygynas Laisvėj turi belekiek pačių gražiausių turistinių atviručių – jei prisijungsit, kai kurie žmonės norės pamatyt kaip atrodo jūsų miestas n stuff, tai va, Centriniam yra gražiausios. Yra aišku ir Maximoj, tokių ew, bet px. Ir tada, tadam-dam, Humanitas Senamiesty. Ten tai išvis, most awesome knygynas evar, yra The Big Penis Book, ir šiaip didžiausias užsienio literatūros pasirinkimas, ir belekiek awesome atviručių. Jei jūsų prašys atviručių su gyvūnais, aš pvz. perku Sigutės Ach, nes jinai kietai piešia, bet baisi branginykė, bet užtat kieta. Arba patys galit savo nupiešt. Aš visąlaik svajojau tokią gaut, nes Ugnė gavo turbūt the most awesome ever iš Londono, o aš nei vienos, nebent nepostcrossinginę iš Aušros.
Vakar sužinojau kad Kofeinas (Coffee Inn, genijai) turi nemokamų ekologiškų atviručių, po to Pop Star Bar [atviručių] kartais galima surast prie Veros Cafe Akropoly.
Taigi, siųskit away!, jei norit man atsiųst (rankų darbo nupieštą), tai taip ir pasakykit, jei norit kad aš jum atsiųsčiau (rankų darbo nupieštą), taip ir sakykit.
LEZ BY FRENDS, yall :>

15 comments:

  1. Daaaavai, Tu nupiešk man, o aš Tau nupiešiu ! :>>>>

    ReplyDelete
  2. koks tavo adresas ir mėgstamiausias gyvūnas, god damnit??

    ReplyDelete
  3. Po to, kai atkeliavau gyventi Vilniun ir iš čia išsiunčiau penkias atvirutes į visus pasaulio "galus", tik VIENA sugebėjo pasiekti tikslą. Pajūrio paštas geriau veikia. ;/
    Bet vis pagalvoju atgaivinti šitą reikalą, nes vis dėlto labai smagu kartas nuo karto rasti dėžutėj ranka rašytą atvirutę iš kokio nors užkampėlio. Et, tikriausiai einu susirinkti adresų. >;}

    ReplyDelete
  4. Miau. ^^ aš jau noriu sužinoti Tavo adresą, nes nesveikai noriu gauti handmade atviruką atgal ;DD
    p.s. sveikinimai su 100-uoju n.n

    ReplyDelete
  5. (ir jei nupieši gražiai, dar vieną iš Londono atsiųsiu. taip. aš deriuosi.)

    ReplyDelete
  6. Ievuk, ok ^^
    Alex, tai aišku, bet ir tu man turėsi atsiųst :|
    Unknown, jaučiu apsistosiu ties panda, o tau adresą atsiųsiu atskirai, k love? :>
    Insomnie, man tik viena nenukeliavo. Po to dar išsiunčiau, bet turbūt tas guy miręs :|
    x, aukei, ir tau atsiųsiu :> Ačiū už sveikinumus. Šiaip tai mirk :| Žinai kiek man kainuos gražiai nupiešt? Brainstormint su puodeliais kavos ką nupiešt, po to šimtai eskizų kad gautųsi tobulai... Žudai :/ Bet vistiek nupiešiu :>

    ReplyDelete
  7. sounds like a plan, mah friend. and btw, atvirutės galėsi laukt kokias šešiašdešimt keturias dienas, just sayiiiing

    ReplyDelete
  8. ha, gali nepiešti gražiai. gali nupiešti belenkaip. ir tada atsiųsčiau atviruką su big benu ir parašyčiau "kava labai skani Starbuckse. tikiuosi, man nepavydi" :DDD
    o šiaip.. nėra už ką. ir nereikia labai stengtis ^^
    bet galėtum spėt atsiųsti iki sekmadienio. :DD
    ir nepamirški adreso mestelti. okey?

    ReplyDelete
  9. X, neprisimenu ar tau jau daviau adresą, bet anywhore, tau jau nupiesiau, ir dabar reikia tavo adreso :/ bet tik ir big Benas ^^ o dėl starbuckso tai mirk ^^^^
    Alexander, tada mestelk adresą kur nors ir aš tau mestelsiu ^^

    ReplyDelete
  10. parašiau aš Tau į el. paštą ^^

    ReplyDelete