Tuesday 20 September 2011

prisiminiau poemą, kurią parašiau kaip sveikinimą tiem, kurie svečiuojasi mano feisbuko profily:

mano švirkštas sulūžęs

ir man baigėsi kava
kažkas sakė kad atrodau liūdnas
aš atsakiau "o, nejaugi"


ir dar prisiminiau ką norėjau pasakyt praeitam post'e, bet pamiršau, ir nemokėjau rašyt ir stuff. tai štai, žinojot kad PAGALIAU MANE PRIĖMĖ Į POTTERMORĄ? *išspaudžia šiokį tokį džiaugsmą*
Misteris Olivanderis man davė lazdelę:

  • Skroblas
  • Vienaragio šerdis
  • 14,5 colių
  • Stebėtinai lanksti
Ir kad ir kaip bebūtų keista, kepurė paskyrė į Varno Nagą. Aišku, visi, perskaitę knygas, tikisi pakliūt į Grifų Gūžtą, bet meh, Sorting Hat knows best. Tai va, Pottermoras atrodo labai gražiai - tu eini per skyrius, renki daiktus ir atlikinėji užduotis. Dar yra naujų J.K. parašytų ummm.... išnašų, pvz kaip Vernonas sutiko Petuniją ir panašiai. Duelling su lazdelėm (pas mane bent) dar neveikia, o kaip pagamint eliksyrus, taip ir neišsiaiškinau - sako kad pridedu per daug gyvačių ilčių :| Žodžiu, kiek prisimenu, Pottermoras visiem atsidaro spalio antrą, tada atsirakins antra knyga su visais skyriais, ir jūs galėsit pafriendint mane, dustknight200 :D
Tai va, antras dalykas - trolinau neperskaitytuose įrašuose (kurių buvo tiek daug kad nuo vieno tab'o nulūžtų mano chrome'as), ir pamačiau kad ant mano vargšės Paukštės kažkoks anonimas užstūmė, kad jinai kopina mano stilių. Yra tik du atvejai, kai mano vardas gali atsirast kitų blogerių komentaruose:

  • Kai kas nors parašo kad Ernis yra a hot bitch, ir kažkas komentaruose tai pritaria
  • Kai kas nors parašo kad Ernis yra daunas ir turi mirt, ir komentaruose kažkas pritaria
  • Nuo visų kitų komentarų, kurie neįeina į *roboto balsas* viršuje išvardintus punktus, man norisi užsirakint sandėliuke po laiptais, krist ant žemės ir verkiant dainuo Adelės lyricsus savo 27-niom katėm.
    Vaikai, kopijuot mano "stilių" yra ok. Ne tik kad ok, bet ir nuostabu - priverčia jaustis lyg būčiau kažkokia žvaigždė apie kurią kalba ir atsisiunčia nuotrauką iš interneto ir naktim liečia save. (Jei taip darot, prašau, nenuleiskit man ant veido :|) Bet šiaip geriau nekopijuokit nieko. Mano vienas iš motto/credo/whatever bullshit yra pačiam daryti awesome stuff, kad kiti vėliau kopijuotų, o ne aš kažką :D

    Tas nuostabus momentas kai dėl šito švarko nužudyčiau, išprievartaučiau ir išgerčiau bomžo kraują ^^

      14 comments:

      1. Tu man adresą duok. nes aš Tau atsakymą turiu. lalala.

        ReplyDelete
      2. Šitas postas sako " Ernis yra a hot bitch"
        Paukštė pritaria.

        ReplyDelete
      3. Kas čia per Pottermoras, nes aš nepagavau kampo? Man smalsu sužinoti, nes ir aš noriu išvirti eleksyra, kad Sneipas manimi didžiuotųsi, nors ir būčiau aš iš Grifų gūžtos ir aš noriu lazdelės, kuri būti kelis kartus geresnė nei to fucking bastard Woldemorto :D

        ReplyDelete
      4. unknown, nešk čia ^^
        x, juk siunčiau kaip žinutę į tavo blogger profilį :| Duok emailą jei negavai.
        Paukšte, aawww thanks :D
        Alexander, KAIP GALI NEŽINOT. VISAS TUMBLERIS ŽINO. Tai yra oficialus HP žaidimas/daiktas, kurį išleido Mother Rowling. Į jį buvo galima patekt jei randi magišką plunksną, ir tada lauki emailo kad tave priėmė kokį mėnesį :|

        ReplyDelete
      5. Nesinaudoju tumbleriu aš. Ir apskritai nei aš šiuo metu naujienomis kokiomis domiuosi nei ką, tai tokių dalykų aš nežinau :DD

        ReplyDelete
      6. ČIA HARIS POTERIS. ČIA PRIVALOMA DOMĖTIS :(

        ReplyDelete
      7. Sveikinus sugrįžus prie draugo interneto (aną įrašą labai tingėjau komentuot *blush* )
        H.P. aš irgi nesidomiu, bet dievinu filmus ir galėčiau juos žiūrėt, kad ir milijoną kartų. Vot.
        O šiaip, matau laikaisi šiek tiek geriau, nes įrašas biški liksmesnis.
        It's hot. :D
        Oooo šiaip tikiuosi neatims iš tavęs daugiau interneto. :) :D

        ReplyDelete
      8. Ačiū :D Ot kokia :|
        KAIP GALI NESIDOMĖT :|
        Bent jau kas nors pastebėjo kad nėr "inspiracijos" rašyt :D
        I know. Do you love it?
        Aš ir tikiuosi :>

        ReplyDelete
      9. "Aišku, visi, perskaitė knygas, tikisi pakliūt į Grifų Gūžtą, bet meh, Sorting Hat knows best." JEIGU BŪČIAU NEPATEKUS Į KLASTUNYNĄ GULĖČIAU MIRUS JAU IR OMFG

        ReplyDelete
      10. (ačiū kad klaidą parodei)
        NU TAU ČIA TU TIKTAI, AŠ KALBU APIE THE REST OF US :>

        ReplyDelete
      11. kadangi negavau, tai:
        xautumnsrainx@gmail.com
        me is waiting & my handmade postcard is waiting too. :DDD

        ReplyDelete