Thursday 1 September 2011

“There’s nothing to do here, so just lie and complain – in beds of a hospital”

Šiandien ryte (prieš kelias minutes) buvo tokia pavyzdinė scena, kad pažiūrėjus iš išorės kad nors numirtų – aš, įpakuotas į baltus marškinius ir mūsų baisiąją mėlyną uniformą, darausi kavą. Po to išsitraukiu savo 'išmanųjį telefoną’ pasitikrinti paštą. Ačiū dievui kad kava buvo ne iš to aparato kuris gamina kavą, nes prisiekiu Aslanu iš Narnijos – čia buvo kaip grynas epizodas iš kokio “The Office” :DD
Turiu viršutinės sagos phobiją. Bijau kad ji mane pasmaugs.
Pašte radau SEPTYNIS komentarus naujam įraše. Iš pradžių pagalvojau kad kažkas negerai, maždaug, WFT aš tokio padariau kad man kažkas rašytų, tada supratau kad čia turbūt iš “geros valios”, ir buvo žiauriai žiauriai miela. *I GOT THE LOOOVE* You know what they say, “A musician doesn’t care about how many awards he has, it’s all about the fans”. Šiaip niekas taip nesako, bet aš pasakiau, taigi, išsigraužkit širdį ^^ (gerąja prasme)
Vindous Live Writer pagalba galiu rašyt kada noriu, tik nesiseka be interneto paleist post’us į laisvę. Vargšai post’ai. Koks MONSTRAS su jais taip elgtųsi?

```````````````````````````````````````````````````````````````

Žinot, tik lietuvoj taip įmanoma. Net mokslo metų pradžią sieja su krepšiniu. Todėl vietoj kasmetinės vėliavos gavimo iš kažkokio random rajono tarybos nario (niekad nemačiau tokio įvykio) mūsų mokyklai tas sėksi vyras su kostiumu įteikė kamuolį su krepšinikų inicialais.
:|
:|
:|
ARE YOU FAKIN KIDDING ME.
Tada kažkoks kunigas (aš galvojau, kad komikas su juoda laidotuvių suknele) rėžė random kalbą ir būtinai papasakojo filosofinę istoriją. Kaip kitaip. Keisčiausia kad jis visai nepriminė pedofilo. Reikia tai pakeist.
Po “šventės” bandom eit su Marium į tradicinius atrakcionus, bet jis kartu atsivilko Jurgį, po to kaip daunas dėl tik jam suprantamų priežasčių užsišiko, tada sugalvojo eit pavalgyt (nachui reikia eit valgyt kad atšvęstum kažkokią šventę? Absurdas), neapsisprendė kur, galiausiai aš juos palikau kad susitikt mit Rugilė. And we talked, and we smoked, and we shared music, and mane užklupo lietus beeinant namo, ir net daddy turėjo atvažiuot pasiimt.
So fetch, yah?

2 comments: