Wednesday 31 August 2011

prisimenat kai sakiau

kad I always get what i want? Tai va. Tik šį kartą they tried to take away the thing that i want. And they failed. Mane išgelbėjo močiutė, ir nieks nepardavė jokio kompo, ir viskas buvo gerai.
Iš tikrųjų tai detektyvinis Omnitel tyrimas mus nuvedė toliau - tam-tadam, kai esi prie jūros, tau gali tiekti Latvijos tinklą, ir tada tiktai BAM - rašai pretenziją ir gauni kompensaciją. Bet aš tiktai "I gave you the money, shut the fuck up you stupid piece of fucking fuck". Taigi sėdžiu dabar ramus kaip bosnas/hercogovinas, all is nice, aplink skraidžioja paukščiai ir lyja vaivorykštėm n stuff.
Iki to laiko, kol man praneša, kad nuo Pirmos dienos atjungs internetą.
:|
:|
:\
Nes tipo aš priklausomas n stuff. Aukei. Toks jausmas kad tik vienas turiu tokius fucking-excuse-for-a-fucking-piece-of-bitch tėvus. Toks jausmas kad tik aš vienas negaliu per dienas tumblrint ir nieko neveikt n stuff. FML
O atgausiu tą narkotiką kai reikės mokėt mokesčius. Mano supratimu tai rugsėjo galas.
Šiaip visa tai yra fakin nuostabu. Nes ne aš nervinsiuos, o tėvai. Man yra a piece of pie sėdėt kelias valandas akropoly ar laisvės alėjoj ir trollint po netą tol, kol išsikraus kompas.
Nepatinka man šitas įrašas :| Just so you know.
Dar turiu atsiprašyt visų kad rašiau kaip koks reporteris iš įvykio vietos, kur vyksta įkaitų dramos, bet neatsiprašysiu, nes čia mano blogas, rašau ką noriu, fak u :\
Bet šiaip yra žiauriai fainai kai pasiskųndi kad niekas nekomentuoja ir visi pradeda komentuot ^^
Taram-tam
Nutiko tokia epic istorija, ir niekad negalvojau kad man taip gali nutikt. Šiaip nežinau ar istorijos gali 'nutikt', bet tai fak u :|
AnyWhore, yra tas keistas momentas kai aš per Formspringą seku 7 žmones, o mane 23, ir nu žodžiu, jaučiu mane per ten susirado tokia gurl (dabar nesmagu vartot žodį "merga" nes jaučiu kad jinai skaito), ir anyjew, jinai galvojo kad aš, you know, straight, ir tada aš daviau savo skaipą, ir buvo über awkward, nes jinai maždaug, "O ne, tik ne vėl" :DD Poor thing. Aišku, man dabar yra gyvenimo tikslas jai surast a nice straight guy.
Dar be to, galiu prie savo EMPYRINĖS gyvenimo patirties pridėt tai, kad turiu savo pirmąjį gyvenime skustuvą. Skustis yra awkward. Aišku, taip ir tikiesi kad įsipjausi ir reikės to epic mielo tualetinio popieriaus gabalėlio :D
AnySlut, nemanau kad turiu ką daugiau parašyt, beeet, padarysiu tokį kaip ir konkursą. Turbūt dėl to kad prizas tik užima man vietą lentynoj.
Žodžiu, kas atsiųs man daugiausia serialų serijų, kurias praleisiu neturėdamas neto, gaus TVAILAITO DVD! :D O taip. Kai tik jis išėjo, pirkau du, ir tada Auksė išskrido į Ameriką man nespėjus padovanot. Taigi. Galąskit klaviatūrą ir interneto ryšį:

Glee, season 3. Premjera rugsėjo 20d. Reiškias 21-mą jau plaukios interneto srovėse.
The Vampire Diaries, season 3, premjera 15d.
Desperate Housewives, season 8, 25-tą dieną. 
True Blood, season 4, paskutiniai du epizodai 4-tą ir 11-tą.
Gossip Girl, season 5, 26-tą.

Futurama, season 6, paskutiniai du epizodai 1-mą ir 8-tą.
Kaip visi jau žino, naujos serijos būna kas savaitę, nebent kas nors keičiasi. Patariu eit į torrentz.eu ir siųstis iš ten pateiktų svetainių.
Y AM I even doing this.

Everyone hates TVAILAIT.
Žodžiu, čia iš lempos palieku vieną dainą, kurią jau perklausiau 269-nis kartus


11 comments:

  1. cha. leido. ;D bet pamiršau ką norėjau pirmiau pasakyti. ;o
    žooodžiu. klausyk, man trūksta bendravimo šiandien, tai nelabai kreipk dėmesio. :)
    žodžiu. :D

    ReplyDelete
  2. "Bet šiaip yra žiauriai fainai kai pasiskųndi kad niekas nekomentuoja ir visi pradeda komentuot ^^"
    PO VELNIŲ.JIS SUPRATO MŪSŲ SILPNYBĘ.
    1.NETURI PAVALGYT.
    2.PASISKUNDI, KAD NETURI PAVALGYT.
    3.???? (tiksliau, po 50 komentarų)
    4.PROFIT. MAISTO YRA.
    nežinau kodėl pajutau reikalą rašyt caps lock, but meh, fuck that.
    vienu žodžiu valio, rugsėjis, sarkastiškas valio Latvijos internetui ir blahblah.
    Po galais, aš ir noriu Glee.

    ReplyDelete
  3. Sviesto Muse, aš tiesiog loves it kad tu komentuoji net ir neturėdama ką pasakyt. KITI to nesugeba -_- Loves ya :>
    Unknown, i like you. Lets be bfff :>
    jaučiuosi protiškai atsilikęs kad tik dabar supratau :| Čia buvo ALL CAPS RAGE :D "The Suns in my heart, and i'm ready for love". Nežinau kodėl šitą čia įdėjau :|
    Lets make a Glee-watch-sleepover :| You bring the internet :|

    ReplyDelete
  4. omg, could it be true?? IM NOT FOREVER ALONE ANYMORE. o glorious day.
    aš priimu tavo pasiūlymą. stalker mode ON.
    ALL CAPS RAGE indeed, mah friend.
    man skauda širdį pagalvojus apie Glee ir kaip apleidau jį, et.
    LET'S DO EET. mah internet is fast, i also bring cookies, fun times, fun times.

    ReplyDelete
  5. Nu tai shit, kad būsi be neto, nes tu mano bloger-gay friend :(

    ReplyDelete
  6. o tau irgi nepatinka Dženė Hamfri? man tai ji tokia vėpla ir be to, dažosi kaip panda. Pasakyk ką apie ją manau, man tai labai svarbu, išplėtok širdį meldžiamasis.

    ReplyDelete
  7. turėjau omenį, ka apie ją MANAI (ne manau)

    ReplyDelete
  8. Aš labai vertinu tai, jog atsižvelgei į mano pastabą ir pridėjai paskutinį atsakymą savo polls'e. Nes, kaip žinia, bitches love 'em.

    ReplyDelete
  9. Nus ačiuz.. Dabar jau ir aš žinosiu, kada žvejotis naujausias serijas :P

    ReplyDelete
  10. Galvojau, galvojau ką čia parašyt ir pakomentuot, bet smegeninė taip ir nesumąstė nieko. Tiesiog šiaip norėjau parašyt, nes manau, kad seniai rašiau :DD
    ezy bzyzy japanyzi...( ar kažkaip taip) vakar žiūrėjau ' the shawshank redeption' tai įsiminė ši frazė. Tu matęs tą filmą?

    ReplyDelete
  11. Unknown, a lot of things could happen on the internet :D aš atsinesiu vodka :D
    Paukšte, love, ne nuo manęs priklauso :( manau aš nenorėčiau su tavim trollint in the deep? :D
    Anonime, man ji patinka, ypač kai pasipriešino tėčiui kad siektų svajones. O taylor momsen tai is viso SEKS :>
    yzy, kaip galėčiau neatsizvelgt, you hot bitch
    Tresne, ner už ką :)
    Alexander, aš vis dar laukiu kol pakomentuosi apie Eat Pray Love :| ir siaip ne, gaila. Žinau kad jis tipo belekaip gerai įvertintas @imdb, ir turiu diske, bet dar nepaziurejau :/

    ReplyDelete