Tuesday 16 August 2011

Major Art Boner Right Now



Ok, ryt keliuosi 7-tą ir varau prie jūros. 'Marine Tee' ir rayban'ai, jaučiuosi like a Teenage Dream. iPod'e nauja muzika, kuprinėj Editos Wharten "Nekaltybės Amžius" - svarbiausia nepamiršt kokio rankšluoščio ar šiaip.
Kadangi Gaga pagaliau iš leido savo naują šedevrą (kurį dabar žiūrėsiu visą naktį ir išvis jaučiu nemiegosiu), galiu keist blogo pavadinimą - ta "Gamykla" buvo būtent Nebraskoj, nes ten filmuotas klipas.
                                   Bet neprisimenu į kokį norėjau keist :|

14 comments:

  1. Uuu, fainai tau.
    Ką žinau, daina nieko ypatingo, man primena tokią random dainiūkšę, kurią groja per radiją, kai grįžti namo iš kaimo.
    O klipas labai jau WTF. Nu suprantu ji Gaga, bet vistiek...

    ReplyDelete
  2. :| :| :| :| :| :| :|
    Mano mėgstamiausia gagos daina :|
    :|
    Ir ko nesuprast. Jinai eina iš Niujorko iki Nebraskos pas savo vaikiną, ir jis paverčia ją mermaidu :|

    ReplyDelete
  3. Wow, that really makes sence :D
    Reiškia man dar tolokai iki meno supratimo :D

    ReplyDelete
  4. :\
    Čia vienintelė daina albume, kur ir muziką parašė jinai :\
    :\
    Tai yra už širdies griebianti meilės istorija kaip Gaga vietoj Jo pasirinko karjerą, bet paskui sugrįžo :\
    :\

    ReplyDelete
  5. :DDD mano smegenims buvo per sunku surišti vaizdą su garsu. Vienas iš labiausiai nesiderinančių klipų. Kad ir kaip užskaityčiau gagą už išsipisinėjimą, bet ji taip greit ir tiek daug daro su savo išvaizda, kad žmonės net nebesuspėja sureaguot, o vien šmutkių ir šukuosenų neužtenka, jei nesugebi kurt geros muzikos ar šiaip tapt visuomenės veikėju. Ah, jaučiu artėjantį išsikvėpimą.

    ReplyDelete
  6. Nu man šitas vienas iš labiausiai patikusių :\ Visi kiti irgi buvo tokie patys kaip šitas, tik kitam kontekste, išskyrus gal The Edge, ten tai nežinau kas per velnias :\

    ReplyDelete
  7. :D man patinka lyrikose paminėta "Heart of Gold". Facepalm. Neil Young vietoj raudonuočiau iš gėdos. Toks vaizdas, kad ji kokį Forrestą Gumpą pažiūrėjo prieš šitos dainos sukūrimą.

    ReplyDelete
  8. It's good that you have Queen, because most of the times i don't have a fucking clue what you're talking about :>

    ReplyDelete
  9. O varge, tu gal pasinaudok google? Kažkokias nesąmones apie undines iš New York'o išinterpretuot sugebi, o nesupranti, kai tiesmukiškai parašau apie akivaizdžius dalykus, šiuo atveju - tūpos komercinės dainos žodžiuose paminėtą gerą Neil Young dainą "Heart of Gold". Ir prie ko čia Queen? Žodžiu, susinervinau -_-

    ReplyDelete
  10. Tau reikia, ne man :| Nesakiau kad suprantu ar interpretuoju "kažkokias nesąmones apie undines iš New York'o" :| Ir jei tu žinai Neil Young, tai nereiškia kad aš turiu jį žinot, ar bent atmintinai visą jo diskografiją :| Ir dar nemanau kad jei kažkas anksčiau už ją panaudojo žodžius "Heart of gold", ir po to jinai, tai nėra komercija, o tiesiog paprastas būdas save išreikšti per dainą :|
    O Queen čia prie to, kad irgi kartais kalba "kažkokias nesąmones", taigi tave puikiai supranta :| Kodėl stumi ant Gagos? You make me sad :(

    ReplyDelete
  11. Ko man reikia? :D Tu taip neįsižeisk, bet ir nebūk toks close minded, tipo "perskaičiau, nesupratau ir ignoruoju pašnekovą", sakau, gali pasigilint interneto platybėse apie ką aš, tuo labiau, kad nekalbu giliom metaforom. Nu jos muzikinis stilius tiesiog yra komercinis, masėms skirtas ir nieko čia nepadarysi, bet tai įdomiai skamba absoliučiai priešingo stiliaus ir idealoginio požiūrio dainos paminėjimas. Lyg tai tokiu būda bandoma dirbtinai suteikt vertės. Ir prašau nepykt už laisvai reiškiamą nuomonę, man labai nepatiko, kai tu kažkada apstūmei Bowie :|

    ReplyDelete
  12. Nemanau kad toks jau labai komercinis :| Visiem patinka tokios fake kalės kaip Katy Perry, o pas Gagą per sunkūs dance ritmai, dėl to ir topuose ne kažką :|
    Net nepykstu :\ Kada stūmiau? Kai sakiau kad jis negražus? :D Bet jis ir yra negražus :D Ir aš net nestūmiau, aš reiškiau nuomonę :DD

    ReplyDelete
  13. Oh god, vienodos jos :DDD Ir dar dance ritmai :D Tau negražus, nes į vyrus žiūri, kaip į potencialius partnerius, nors kokia Gaga pati baisi kaip velnias, bet kadangi į suguloves net nepretenduotų, tai px ta išvaizda.

    ReplyDelete
  14. Net ne :| Šiaip nors į Gagą nežiūriu kaip į potencialią partnerę, man ji graži. :|

    ReplyDelete