Monday 15 August 2011

Kaip Ernis atnaujino "About Me", siautė naktinėm Kauno gatvėm ir perskaitė knygą apie savo dvynį brolį

Nutariau apsireikšt bloge visu grožiu. Jum reikia apsimest kad viršuj mano veidas su suspaustom lūpom (hipsteriškas duck face variantas) ir kad aš apačioj užsirašęs "I look so terrible xox"
Dabar suvokiau kad šitas paveiksliukas yra tarsi reklama, nes iš 42 sekėjų teturiu 6, kurie kartais paspaudžia tą 'linksmą kvadratėlį apačioje, nes minimas šienas and stuff". Aš rašysiu čia net jei neseks niekas, nes koks skirtumas, ar nulis, ar fakin 100 sekėjų, jeigu iš jų nė bur bur. Taip aš girtas :\ Blogas yra mano draugas, ir aš kalbėsiu su juo kad ir kokie ilgi būtų mano pokalbiai. Ar fakin novelė, ar du sakiniai. Bet jei nesulauksiu respons'ų, tai labai juo nusivilsiu. Bet nevermind. Kai kurių draugų veiksmai pasako daugiau nei žodžiai, ar ne? AR NE? :\ Daviau jum galimybę pradėt su manim telefoninį seksą, bet visiem px. Oh well.
Deer gawd. Dabar galvoju ar ištrynt ką parašiau ar ne. Kažkokie nonsensai. Kodėl kiekvieną kartą kai sau ramiai planuoji ką nors normalaus parašyt ir viskas nueina katei and nugaros? Ar dėl brendžio su kola? Ar šiaip tiesiog? Retoriniai klausimai yra sexual.
Anywhore.
Dabar primeskit. Puse vienuolikos. Aš sėdžiu ant soboro laiptų ir laižau...PAŠTO ŽENKLUS! Ha, gotcha. Tada prieina nefainas (kas dėvi dievo nubaustas Puma/Nike/whatever tapkes? Net nekyla pirštai vadint jas šlepetėm.) vyrukas ir prašo manęs cigaretės. Ir aš nieko nesuprantu. Man keturiolika, neatrodau kaip pilnametis, taigi, pasitelkus logiką, kaip jis gali manęs prašyt cigarečių jei nėra teisėto būdo jų įsigyti? Ir be to, jei aš turėčiau cigarečių, sakyčiau taip. Jis sakytų, tipo, tai gali duot?, ir aš maždaug, NE. Epic troll face. Dievinu tyčiotis iš žmonių.
Kalbant apie tyčiojimąsi iš žmonių, perskaičiau knygą, kuri "pardavė milijonus ir pakeitė gyvenimus". O taip. Kalbu apie "Rugiuose Prie Bedugnės". Anksčiau aš net nemėginau jos skaityt, nes galvojau kad jei yra rugiai, tai bus apie kokius nors kaimo vaikų nuotykius kaime. Su bedugnėm and stuff. Bet viskas priešingai. Knyga yra apie tokį kietą vaiką Holdeną Kofildą, ar kaip ten, ir jį ketvirtą kartą išmeta iš mokyklos, ir jis gyvena Niujorke. Ar gali būt kas tobuliau?
Pirmą kartą taip jaučiausi skaitydamas knygą. Toks jausmas kad apie tave parašė knygą ir išspausdino bet leidimo ar sutikimo.
Aš ir nekenčiu, kai žmonės ką nors kartoja su kartus!
Aš ir nekenčiu, kai žmonės neišgirsta ką sakai!
Aš ir nekenčiu, kai pas vyrus iš krūtinės kyšo šlykštūs plaukai!
Ir dar ta epic frazė, pasakyta paties herojaus, kad "kartais perskaitai tokias knygas, su kurių autoriais norėtum būt geriausiais draugais". Žodžiu, jei kas manot kad aš žiauria kewl and stuff, ir norit mano neoficialios autobiografijos, būtinai turi perskaityt.
O dabar listen up. Yra sukurtas naujas blogas, kurį sukūrė epic du hot bitches, ir jis vadinasi Mustard and Drumsticks. Aš esu Mustard, taigi, kadangi jūs visi taip mylit mane, turit eit ir sekt tą naują blogą, nes jis bus twice as hot. Jaučiu aš ten perkelsiu savo filmų vertinimus and stuff, taigi Alexander Supertramp, jei nori mano Eat Pray Love vertinimo, turėsi eit ten.
Jei norit sužinot kodėl aš sakau "So fetch, ya"; "Loves it"; "That's Hot" ar "Sexual", irgi turėsit ten eit.

11 comments:

  1. So fetch, yah?! Tavo duckface'as is soo hot. tumblr material. Loves it.

    ReplyDelete
  2. Jo, rūgiuose prie bedugnes tikrai nebloga knyga.
    Nu ir gerai, einu sekt naują hot blogą.

    ReplyDelete
  3. Awww, ačiū ^.^

    ReplyDelete
  4. Hey, you duck face, whats up??
    Ar tu gėrei viskį su kola ir manęs nepavaišinai? Ot koks tu draugiškas...juk sakėm kartu sugersim, vyre :D
    Ir ok...eisiu ir seksiu tą hooot blogą, nes noriu paskaityti ką manai apie tą filmą.

    ReplyDelete
  5. Everything is up!
    Neeea, ten buvo brendis, jau senai nemačiau viskio :D Dėl to ir tavęs nekviečiau.
    yėėėė, partis!

    ReplyDelete
  6. Px, aš geriu viską, tad kitą kartą lauksiu invitation`o ;DD

    ReplyDelete
  7. Man tikrai patiko tavo naujas aprašymas. (:
    tik siūlyčiau prostitė keisti į prostitutę. čia tik taip, smulkmenėlė.

    (ir iš kur ten Kristen Stewart?)

    ReplyDelete
  8. Padariau klaidą? *kills self*
    Ai nežinau, man ji patinka nes primena tokią indie modest rockstar

    ReplyDelete