Thursday 25 August 2011

Noriu dulkintis ir numirt

Tai gali būt paskutinis įrašas prieš keturių mėnesių pertrauką.

nes tiek mėnesių gali atjungt internetą.

štai ką reiškia 5 valandos pokalbių plius internetas plius trumposios žinutės. 483 litai.

Pusę sumos galiu padengt doleriais ir eurais, kita pusė – keturi mėnesiai be interneto, iki gruodžio. Apie 70 litų per mėnesį.

Jei ne ilgiau.

Buvo suplanuota dar bent trys įrašai; tęsiniai, moksliniai darbai, grožinė literatūra ir visa kita. Bet tiesiog nėra laiko. Reikėjo atsiprašyt visų dėl amžino skųndimosi, dėl komentarų, nes gavau iš tų, kurie nekalba. Nes gavau netgi laišką.

Sutraukiau tris cigaretes; viena po kitos. Marius davė dar vieną; ketvirta.

Norėjau prasidegint rieše skylę, visada to norėjau. Bet bijau skausmo.

Ir vėl ateina mintys mirt. Nes pasiektas epinis fuck-my-life lygys. Pats supistas dugnas.

*Tas nuostabus momentas kai mano sekėjai susimeta visus savo centus man nežinant ir sumoka mano telefono saskaitą ir viskas yra gerai*

ir vėl elgiuosi kaip auka.

Šūdų mėnesis. Jokios žalios kortos. New York money going to waste. Tėtis negauna algos. Mom needs me, arba gali “išmest iš darbo”.

*arba parašau Gagai ir ji sumoka mano saskaitą. Ir viskas yra gerai*

Kiek kavos su pienu puodelių mane nužudytų?

10 comments:

  1. Kur susitinkam? Sukrapštyčiau kokius 7 litus.

    ReplyDelete
  2. Nu kaip awesome sekeja ir as prisideciau su tais centais ;DD
    P.S Nepasiduok Paukstes gundymams tai tik apgaule, ji tik nori tave pamatyti. Believe me. ;DD

    ReplyDelete
  3. Mirtina kofeino dozė priklauso nuo žmogaus svorio, jautrumo ir metabolizmo, tačiau tipiškas apie 70 kg sveriantis žmogus mirtų nuo 12 tūkstančių mg kofeino – arba 14-kos „Juodojo Žemės kraujo“ porcijų. http://www.alfa.lt/vyras/3438-Sirdi-sprogdinanti-kava/

    ReplyDelete
  4. Atvarysiu iki tavęs, ant kelių :D
    Kitty (:D), tu per daug awesome :>
    Šiaip jugi net kėliau savo nuotrauką. Paukštė nusiviltų. Nes kai aš sakau kad aš a hot bitch, realybėj i'm a fat motherfuking nerd gay shit :|

    ReplyDelete
  5. Anonime, i love you cuz your smart. Or maybe just trolling too much on the net. Anywyas, nekenčiu kavos be pieno, ir jau nebėra noro mirt :|

    ReplyDelete
  6. O nebūtų tau patogiau viešuoju transportu naudotis? :D Ir šiaip čia jau man spręst nusivilsiu ar ne. Ir dar, tarp kitko, as ir nesu hot bitch, tiksliau pamačius mane bėgant norisi rėkt "run, fatty, run" :D

    ReplyDelete
  7. Gal ir geriau, juk dar žinai, pakelsiu lietuvos ekonomiką :D
    Kai kas nors bėga, aš amžinai rėkiu RUN FOREST RUN! :D

    ReplyDelete
  8. Šiaip Paukšte, stfu, aš mačiau tą tavo klasės klipą, ir tu esi hot bitch :D

    ReplyDelete
  9. Ačiū už nuomonę :DD

    ReplyDelete