Monday 22 August 2011

Rudeninė Depresija, arba Gyvenimas Yra Apgailėtinas, arba Mano Gyvenimas Yra Per Daug Neįdomus Kad Apie Jį Rašyčiau, arba Dar Daug Įvairių Pavadinimų

NESKAITYTI JEI JUM GERA NUOTAIKA IR/AR JEI NENORIT JOS SUSIGADINT. SKAITYTI KAI JAUČIATĖS LIŪDNAI, SAVIŽUDIŠKAI AR TIESIOG MELANCHOLIŠKAI.
[Buvo] eilinis nieko vertas/neproduktyvus/nuobodus neįdomus vakaras, išmokau pereit vietą per ObsCure II (nes pirmą dalį jau perėjau), atsisakiau vest šunį (“Tada ryte vesi”. *k, bitch*), ir staiga mane išgelbsti Marius, parašęs “Ką tu?”.
’Ką tu’ reiškia mažiausiai du dalykus -
  • Jei pas tave nieko nėra, tai aš atvarau, pasikviečiam mergas ir varom gert
  • Jei pas tave kažkas yra, tai varom į miestą siaust
Kadangi pas mane buvo visi, net ir minėtas šuo, aš, aišku, be jokių abejonių nutariau pasinaudot proga išlėkt iš namų. Nes nekenčiu namų. Nekenčiu būt su ‘tais’ žmonėm. Imčiau bet kokią progą. Kad ir pristatyt draugo mamos kūdikį, nes namai slegia. Be to, vakare, kai jau temsta ir mažėja žmonių, jaučiuosi daug geriau nei dieną, prie saulės šviesos ir visa kita.
Taigi su šešiais litais išsiautėm į miestą.
Yra noras pasakot visus “nuotykius”, bet abejoju ar kam bus įdomu, taigi pereisiu prie tos priežasties, dėl kurios ir sugalvojau iš vis pradėt šitą įrašą. Eilinį kartą su M. įsivėlėm į filosofines diskusijas. Jis sakė, kad jam "užknisa kad aš elgiuosi lyg esu aukščiau už visus ir esu tipo protingesni nei visi kiti”.
Ir tada prasidėjo visi tie svarstymai.
Ar aš tikrai toks? – Visą laiką iki šiol tikėjau, kad jei sakau esąs “awesome” ar “a super hot bitch”, žmonės supras kad nėra tiesa, kad tik sušiktas bairis, kad tai tik paprasti maži komentarai, skirti man jaustis geriau, [nekaltai] apsimesti kad esu geresnis nei iš tikro.
Ar tos visos “asmenybės”; o iš tikro tik pamėgdžiojamos garsenybės ar išgalvoti personažai, į kuriuos bandau lygiuotis, yra gera mintis? Ta prasme, Marius sako, kad iš šono atrodau pasikėlęs, nors aš tikėjausi ‘perteikti’ paprastą kuklumą. Tai kilo iš susižavėjimo Kristen Stewart. Vienas klipas jūtūbėj sako kad ji yra “viršum visų”, o aš tiesiog mačiau, kad ji yra kukli ir paprasta.
Nežinau ar yra gerai apsimesti ir/ar turėti kitų žmonių bruožų. Bet aš papraščiausiai nesijaučiu gerai ar jaukiai būdamas savimi. O gal tas Kristen “kuklumas” tapo dalimi manęs. Arba gal aš tok buvau visą laiką, ir tik radau kažką bendro tarp manęs ir Stewart? Nežinau. Nežinau ką bandau čia pribūrt.
Dabar rašysiu Mariui laišką ir bandysiu save paaiškint, nes to nesugebu padaryt žodžiais.
O dabar antras dalykas, kurį norėjau paviešint savo keturiem skaitytojam ir šiaip visam internetui. (Jei sakot kad yra daugiau nei keturi, o visi 48 (!), įrodyk sušiktuose komentaruose :\ )
Ok, dar ne :| Iš pat pradžių įpratinot mane sulaukt komentarų, o dabar net ir sušikto šūdo gaila. Pagalvojau, gal blogas pasidarė neįdomus? Bet kam tada sekt? Nee, taip neįmanoma – GYVENIMAS PASIDARĖ PER DAUG NUOBODUS. Suprantu kad quality blogger parašo kartą į mėnesį  tris sakinius, prideda krūvą nuotraukų kaip kažką išdrožė/pasiuvo/nutapė/dar-kažkas-random ir tipo šekis, džiaukis dabar. Ką gi, EXCUSE ME FOR WRITING. Gal ir man reiktų tapti famous, parašyt po kokios savaitės kelis žodžius ir įmest šimtą nuogų vaikinų nuotraukų.
Net dabar negrįšiu prie to antro dalyko. KAM RŪPI.
K. Bye.
tumblr_lfybs7d9FZ1qaxoapo1_r1_500

11 comments:

  1. Tu nedrįsk pasidaryt blogų tuštute, nes jei kadanors gyvenime pas tave pamatysiu postą iš 3 sakinių ir 100 nuotraukų, tą pačią sekundę nustosiu sekt ir daugiau niekad nekomentuosiu.Čia tik šiaip pranešiau kokia gali būti mano reakcija.

    ReplyDelete
  2. Num kiekvienam smagu gauti kažkokį komentarą, o dar smagiau, kai Tave seka daugiau žmonių nei ant rankų pirštų gali suskaičiuoti (or atvirkščiai), bet nereikia tapti parsidavėliu komentarams ir be jų nemokėti gyventi.. Kaip ten bebūtų, skaitančių tikrai yra, tik kartais jiems pritrūksta žodžių bet kokiam banaliam sakiniui suregzti perskaičius visą turinį.

    ReplyDelete
  3. Lina, but all the kewl kids are like that :\ Tai aišku kad netapsiu - nemoku gražiai fotkint :D
    Treshnee, but i like them so much :|

    ReplyDelete
  4. Tu nesveikas bičas.
    Tu man patinki. rašyk toliau.
    o šiaip.. baik piktintis.

    ReplyDelete
  5. Jau daug kas sakė eit gydytis :D
    Thats hot.
    *http://www.jappleng.com/jSpot/Sekai/gallery/general-images-a38/okay-meme-face-t10150.jpg*

    ReplyDelete
  6. Yeah, man patinka visi tavo post'ai. Nors ir neilgai seku tavo blog'ą. O dėl komentarų, pati nesu gavusi nei vieno, bet nesuku sau galvos, tą patarčiau ir tau daryt. :D

    ReplyDelete
  7. Aw, thanks hun ^^ Čia buvo man užuomina komenatarą parašyt, aš tai jaučiu :D

    ReplyDelete
  8. :DD Kad ir kaip ten būtų, man vistiek patinka tavo post'ai ;D

    ReplyDelete