Monday 8 August 2011

I’m sorry-I’m thinking about cats again

I love cats, I love every kind of cat, I just wanna hold all of them, But I can't. Can't hug every cat.
Užėjo noras jum padainuot. Nekreipkit dėmesio.
Anyways. Kad išlikčiau reikšmingas ir kad žmonės galvotų kad esu protingas ir kad įgaučiau EMPIRINĖS gyvenimo patirties, reklamuosiu random filmus, ir jūs juos peržiūrėsit ir man dėkosit. Ta-dam.
Here we go. Hold on thight.
Submarine

Vaidina gauja niekam nežinomų žmonių
Režisierius - Richard Ayoade
Pagal Joe Dunthorne novelę
2825d2825d2825d2825d2825a

Toks “trenktas” mielas *ok palaukit nežinau ką apie jį pasakyt*. Ok, tuoj sugalvosiu. ŽODŽIU. Tas vaikas, kurį taip gražiai užžydrino plakatas, įsimylėjo tą mergą, kurios čia nematot, bet ji fu. Taigi, po kurio laiko, dėl kažkokios man nesuprantamos priežasties jie padaro taip kad tą vaiką sumuštų. Nežinau kas ten vyko. Beeet vėliau jie pradeda draugaut *įvartis*. Taigi, jie draugauja, blah blah, jis romantikas, ji kalė, ir staigai vaikas pradeda įtarti kad jo mama is cheating *neprisimenu kaip tai pasakyt lietuviškai* ant jo tėčio. Taigi jis šnipinėja, bando padegt meilužio namus ir galiausiai ta merga susiranda kitą. Ar kažkas tokio. Ir vaikas pasidaro liūdnas.  Bet filmo epiloge, bent jau man taip atrodo, jie susitaiko. Ir va. Viskas.
TOLIAU!
The Covenant
The-Covenant-toby-hemingway-6731115-1440-900
Režisierius – Renny Harlin (gražus vardas kvėša)
Vaidina – aaaaa, gauja niekam nežinomų vyrų ir Chace Crawford
Žiūrėjau – dėl epic seksu pulsuojančios scenos kai tie visi vyrukai yra persirengimo kambary. Nuogi. O taip, dėl vienos scenos.
2825d2825a2825a2825a2825a
Esmė tokia, kad tie keturi vyriškiai yra raganos, ir jie daro visokius triukus. Ir vienas įsimyli mergą. Bet tada atsiranda penktas, kuris nori įsimylėjusį nužudyt. Ir blah blah blah, I must save her, blah. Filmas turi keletą fainų vietų, kai spec. efektai atrodo visai gražiai, pvz.: ta vieta kai ant vaikino veido pažeria mašinos stiklus. Bet vėliau tie efektai atrodo TAAAAAAAAAAAAIP šūdinai. Tiesiog gink dieve:
the_covenant_08
Vat va štai čia. O dieve vargšas Chace, tikiuosi alga buvo gera.
ŠIAUŠIAM TOLIAU!
She’s The Man
stm_poster
Režisierius – Andy Fickman, ir iš viso, kam aš rašau režisierius, juk vistiek niekam neįdomu. Nuo šiol parašysiu tik ta proga, jei jie bus verti jum žinot. Užknisa.
Vaidina – Amanda Bynes ir Channing Tatum
Pagal Šikspyro pjesę “Dvyliktoji Naktis, arba Ką Jūs” (?) O taip, perskaitėt teisingai.
2825d2825d2825a2825a2825a
Kai pradedi žiūrėt filmą, ateina tokia mintis kad Amanda Bynes yra protiškai atsilikus. Čia tik mintis. Bet šiaip nu. Yra diskriminacijos dozė, nes kažkas atšaukia merginų futbolo komandą, tada treneris ir vaikinų futbolo komanda pradeda stūmt ant mergų kad jos nieko nemoka. Ir tada ta Amandos veikėja nusprendžia persikūnyt į išvykusį brolį, ir žaist futbolą jo mokykloj. Galima pagalvot kad reikės tikėtis “juokingų situacijų” ir daug stereotipų. Ir jūs teisingai pagalvojot. Beeeet, šitas filmas mane prajuokino. O tai yra palyginus sudėtinga, kai prisimeni tą faktą kad man juoką kelia laidotuvės ir kraujas. Geriausios vietos yra kai mergos susimuša. LOLd much. Arba kai Amandos veikėjas bernas ir Chaningas pradėjo abu klykt pamatę vorą. Anyways
GO GO GO!
It’s A Boy Girl Thing
Wallpaper001
Vaidina – Kevin Zegers. Ką tik sužinojau kad ir Sharon Osbourne.
2825d2825d2825d2825a2825a
Yra merga ir yra bernas. Jie nekenčia viens kito. Jinai protinga, jis nelabai. Per klasės išvyką senovinė majų dievo Blah statula pažeria dūmų ir kitą rytą jie atsibunda kits kito kūne. Ir aišku jie bando viską atkeist. Ir dar aišku įsimyli. Ta-dam. Am. Kaip ir viskas.
OOH YEAH
Mr. Nobody
mr-nobody-original
Vaidina – Jared Leto ir Diane Kruger
Žiūrėjau nes – žiūrėjo My Life In Turkey ir jai labai nepatiko, ir aš galvoju, vargšas filmas, gal bent man patiks.
2825d2825d2825d2825d2825a
Ir jis yra blogesnis už Inception. Ta prasme, PRAKTIŠKAI VISIŠKAI NEĮMANOMA SUPRAST KAS VYKSTA. Inception aš netgi supratau, ir antrą kartą jau žiūrėjau kaip normalų filmą. Bet šitas…pfff. Ne mano protui. (O kadangi net aš jo nesupratau, reiškias tai vienas iš geriausių filmų pasauly).
Bet pabandysiu kaip nors paaiškint. Bent kiek aš supratau.
Tai va, yra toks vaikas, Nemo Nobody, ane? Vaikai, prieš ateidami į šitą pasaulį, žino viską ir mato ateitį. Tada juos paliečia virš viršutinės lūpos, žemiau nosies, ir jei nieko nežino ir nieko nemato. Ir, prieš Nemo gimstant, jo nepalietė. Vaikystėje jis sutinka tris merginas – vėliau jos taps jo žmonom. Bet tada jo mama nusprendžia išvažiuot ir juos palikt, ir Nemo lieka dvi galimybės – važiuoti su mama arba likti su tėčiu. Ir tada jis pamato, kas būtų jei jis važiuotų su mama, ar liktų su tėčiu, ta prasme, ateitį. Ir visose ateityse jis miršta. Įsimyli, susituokia, turi vaikų, nuskęsta. Todėl jis pasirenka trečią išeitį – pabėga kažkokiu takeliu.
Filmas yra įspūdingas tuo, kad amžinai klaidžioja tarp laiko, maždaug kai nemo 7-neri ar 108. Atrodo, kad filmą režisavo daug režisierių, nes jis puikiai perteikia tą ateities vaizdą ir jausmą, kai senukas 2092-traisiais pasakoja apie savo vaikystę, ir tada keičiasi į paauglišką meilės istoriją tarp netikro brolio ir netikros sesers. Nemo dar turi kažkokią laidą (nežinau ar iš tikro turi, ar tiesiog ją matė ateitį), kai pasakoja visokias (gyvenime nenaudojau šito žodžio) įdomybes, pvz.: apie Stygų teoriją. Garso takelis yra žiauriai fainas, be to, aš kažkaip mąstau, kad Jaredas Leto yra pats gražiausias vyras pasaulyje. Net mano Džeimsas antroj vietoj. Eye-candy.
mrnobody23
mr_nobody05
mrnobody
mr-nobody-2
mr_nobody21
O diev, antra jo žmona su belekokiu Ribiniu Asmenybės Sutrikimu, ji tokia tobula. Dievinu tokius žmones.
Šiaip aš ir turiu labai lengvą Ribinio formą, bet jaučiu jis didės su amžium.
O dabr visi lenkitės, dėkokit ir praneškit kad nekenčiat manęs IN DA COMMECT SECTION BELOW.
P.S. Su easybreesy telefonu prašnekėjom 5h 15min. Jei kas norit pasiskųst gyvenimu ar paklausyt kaip aš žaidžiu random horror-survival žaidimus, dėkit numerį, jei nenorit spamo ar kažko bijot, rašykit į emailą
Black Sheep Avis.

3 comments:

  1. I know, right? Jaredas yra ant tobulumo ribos. Nors man jo brolis labiau patinka. Anyway.
    Dėl BPD tai jo, su amžium smarkės simptomai. And that's kinda interesting.

    ReplyDelete
  2. Man Shannon per daug juodas.
    Yay for me ^^

    ReplyDelete
  3. Ziurejai, nes ziurejau as. Si dalis man patiko ;D Bet vauuu...tu supratai daugiau nei as, nes apie ta nosies palietima ir panasiai suzinojau pirma karta dabar is taves ;D

    ReplyDelete