Thursday 4 August 2011

Šiandien, atvažiavęs prie Hyper Maximos, turėjau gaut knygą, kurios norėjau jau nuo gimimo.
Kurią turėjau nusipirkt gimtadienio proga. Kurios ieškojau visuose knygynuose, visose interneto parduotuvėse ir skelbimuose.
IR TAS ŠŪDŽIUS PARAŠĖ KAD JI JAU PARDUOTA.
Fakin vėl visko nekenčiu. Supykau ir iš niekur nieko nusipirkau Madonnos geriausius hitus.
Ir naujausią Narnijos dalį. Ir dar epic Airiško likerio skonio kavos. Fakin 125 gramai už 10 litų. Dar gyvenime nesu pirkęs maltos kavos. Pasakiau gimdytojai, kad nėra dėl ko gyvent, pasakiau tėčiui tą patį (turbūt) ir kažkas.
Ok, dabar pats juokiuosi iš to ką parašiau :DD
Šiaip keista kad galima gerti tiek kofeino ir nemirt. Aš finansiškai išlaikau Pepsės kompaniją. O taip, pepsės - nes ji švelnesnė už kolą.
Smagu kad galima ilgai nevalgyt, ir viskas ok.
Šiaip ketinimai buvo parašyt ką nors normalaus, bet gavosi kaip visada.
Ai nu, manęs dabar nekenčia kažkokia svarbi persona kuri komentavo Dharmos Valkatos postą ir mane išvadino vaikigaliu kuris šneka bet ką kad tik šnekėtų ir kuris neturi jokio empirinio supratimo. O gal sujautimo. Oh well. Who cares.
SKELBIU MEDŽIOKLĖS ATIDARYMĄ.

9 comments:

  1. Aš tavęs nekenčiu? ;o
    Tai dabar įdomu, kaip turėtų jaustis žmonės, kurių aš iš tikro labai nemėgstu.

    ReplyDelete
  2. haha, man tu patinki, Ernestai.
    Už nuoširdumą, kavą ir Ginsberg'ą ;D
    Esu labai mažai sutikus žmonių, kurie nėra rimti rimti. "Jie visada man pasakoja apie atsakomybę. Verslininkai rimti. Kino prodiuseriai irgi. Visi rimti, išskyrus mane" Ha.

    ReplyDelete
  3. Ačiū D. :D
    Šiaip aš esu rimtas. Tiesiogine to žodžio prasme. Išvertus mano vardą iš vokiečių kalbos :\
    Ačiū, Renard, stengiuosi :>

    ReplyDelete
  4. Ahhaha...jėga..Visą savaitę normaliai negalėjau prie interneto prieiti tai neskaičiau tavo blogo. Dabar įsijungiau ir wow net naujas dizainas :D
    O šitas įrašas jėga, blem kaip man patinka skaityti tavo įrašus, nes jie visada mane sudomina ar priverčia nusišypsoti, o tas puiku, nes shit situacija ir panašiai ( žinau, nes seki blogą)...
    Sveikinu šiaip, jog pirmą kartą nusipirkai maltos kavos...aš dar to nespėjau savo gyvenime padaryti :D

    ReplyDelete
  5. Aš ir žiūriu kad čia manęs nebemyli nieks jau :D
    Oh thanks :) šiaip man jis nepatiko, nes rašiau per prievartą, o ne pagautas įkvėpimo.
    šiaip join the club ir nusipirk kavos turkijoj, ten jaučiu gera ji ;>

    ReplyDelete
  6. Padaryciau manau nuodeme jei pirkciau cia kava...cia visi ta savo arbata geria ;D

    ReplyDelete
  7. Tada vargšė arbata kad ją taip prievartauja.

    ReplyDelete