Sunday 20 February 2011

Navy blue sweater, ooh yeah. Šiaip jurgis klausė eglės ar ji nešioja "treningo viršų", jinai atsakė neigiamai, nes pas ją megztinis. Jurgis sako kad megztiniai gali būt tik megzti. Tada ji sako kad bliuzonas, džemperis, koks skirtumas, eik tu nachui. Priėjom prie išvados kad pas ją SIŪTINIS. Juk tobula?
Eilinį kartą (jau taip sakiau, ane? Who the fuck cares, juk pas mane rutina) su marium siaučiau laisvėj. Jaučiu per šią savaitę išgėriau daugiau dylaito nei per visą  gyvenimą. Jei gerai pagalvosit, suprasit kad šitas pasakymas neturi prasmės. Viskas prasidėjo tuo kad man reikėjo atvirutės iš epic mielo knygyno senamiestį. Aišku jis buvo uždarytas. Tada ėjom į sotą. Supratau kad visą vaikystę dievinau bandeles su rikotos sūriu. Prieš visą tai, megoj, New Yorker persirengimo kabinoj, besimatuodamas juodus marškinius ketvirtadienio konkursui, supratau kad man reikia skustis. Wow, dude, jau geriau dalį savo brendimo atiduosiu Bustinui Jieberiui. I'm not ready for this shit. Du dalykai:
  1. Kadangi tik Lola Bu  persekiojo mane iki akropolio, jai gali iškilti klausimas Aš+šokių konkursas=?
    Patikėk, aš pats nežinau atsakymo
  2. Nebemėgstu New Yorker parduotuvės. Per daug suforsėjo. Nuo šiol epic yra Bershka ir Pull & Bear.
Apibūdintkit mane, jei galiu klausyt Lady Antebellum - Need You Now ir Evanescence - Lithium!
Savaitės frazė:
Aš: Man atrodo kad visi policininkai yra stori
Marius: Nebūtinai, kai kurie iš jų deltonikai
BEVEIK "išėjau iš spintos" mariui. Išvada tokia, kad jei būčiau dievo pamirštas nuodėmingasis homoseksualas, jam būtų pochui, tik kad prie jo nepriekabiaučiau. Aišku visi supranta kad čia bairis ir net aš ne toks beviltiškas. Ane?
Kadangi užsiauginom kiaušus nesupirkt ALKOHOLIO būdami nepilnamečiai, laikas prieit prie tabako. Meh wants cigarillos, and meh wants thems now.
Laukiu Alinos. Laukiu Ugnės laiško. Laukiu daugiau atviručių. Laukiu tėčio tėčio algos.
Drink me sober!

    6 comments:

    1. Vienintelis man iškilęs klausimas: "Kur blet sušiktas inkstas?"

      ReplyDelete
    2. Ugh, vaikščiojau zigzagais kaip sakei, bet prie šiūkšliadėžių buvo bomžų.Jaučiu jie galėjo sau pasiimt.

      ReplyDelete
    3. Ir suvalgyt :| Ok, atleidžiu.

      ReplyDelete
    4. Arba lombarde išmanyt į langų valiklį ir po to išgert

      ReplyDelete