Thursday 3 February 2011

SadoMazo

Žinau kad nepatikėsit, bet man netgi patinka šita daina. Bent jau priedainis. Juk fėtish yra epic fainai.
Ar sakiau kad soviet rašan grandma nori atvažiuot? TRIM MĖNESIAM? Maždaug tėtis+jo mama=fighting
Jie visada viens ant kito rėkia. Tada močiutė apsiverkia. Tėtis jaučiu eilinį kartą pagalvos kad jam reikia šeimą keist nes mes epic dūchai, tada vėl išvažiuos dirbt mėnesiui. Tai tik į gerą, daddy. Beeet močiutė praeitą kartą davė 100€ (party) O man reikia:
  • Joanne Harris "Neabejotinai Miręs"
  • Haruki Murakami "Norvegų Giria" (pradedantysis rašytojas iš tumblerio rekomendavo)
  • Spore Galactic Edition
  • Ir aišku daug belekokio mėšlo
ANYWAYS, pusbrolio geriausias draugas mirė. Jam 15. Nuo kažko plaučiuose arba skrandyje, tiksliai nepamenu. Tipo jam pradėjo leist "chemiją" ir jis neatlaikė. Maždaug, man dabar keista. Toks jausmas kad turėjau jam ką nors pasakyt. Paskutiniai mano žodžiai jam buvo "Ate", kai jis su pusbroliu ėjo namo, ir mes tipo atsisveikinom. Prieš tai buvom nuogi pirty, su jais pirmą kartą gėriau vodkos, kalbėjom apie neegzistuojančias spalvas, ateivius ir kosmosą. Aaaai, apie tai ką aš mačiau. Man patiko. Laaabai patiko, jei gaudot kampus. Aišku, viskas galėjo baigtis ne vien tik žiūrėjimu, beeeet. (Man pirštas kraujavo).
Hepy niūz!!! Klyfa serga. Tipo atėjo šiandien su temperatūra, užkimus visa, ir mes maždaug WOOOOOOOOOOO!!! Ryt nereikia į nulinę pamoką (taip, mano mokykla turi nulines pamokas. Po to eina pirma), ir po to antra lietuvių, tai jungsimės su chemija ir atsiskaitynėsim kažkokias sąvokas, AČIŪ sau, kad prisiminiau jog man reikia jas išmokt. 
Gavau 6 iš anglų. Jaučiuosi kaip retardas dabar.

2 comments:

  1. Aš visada anglų mokausi ketvertais. Ir moku geriau už praktiškai visus bendraamžius. Ne viskas priklauso nuo pažymių.

    ReplyDelete
  2. Bet aš tikrai tada nemokėjau. Ir man anglų yra viskas. Daugiau nieko nemoku.
    Ir be to,dabar heiteriai mane viena žvaigždute vertina ;( http://2.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/S_5H2dNsZ8I/AAAAAAABSis/v-tHDrM9J60/s400/Haters_Gonna_Hate_10.jpg

    ReplyDelete