Monday 31 January 2011

Ačiū vaikai. Snooki is a fucking good person.






Klyfa ir etikė paklausė ar man viskas gerai. Klyfa tai maždaug "Tau viskas gerai? Ar turi problemų? Nes atrodai tai toks visoks liūdnas"
Are you for realz? Man šalta, noriu į tūliką, mes budim, trūksta pinigų, ugnė mane apleido, neturiu nosinių, beveik skauda gerklę, naktį puola demonai iš paranormal activity puola o aš neturiu druskos

Bet šiaip tai viskas oki. Čiki piki. Tirli pirli. Ai nu, šokių konkursas. DĖJAU. Taip, tokie žmonės kaip aš irgi taip moka. (Pusseserė išmokė). Eilinį kartą noriu vemt. Ką jūs, 5 žmonės, skaitantys mano blogą?

6 comments:

  1. Snooki yra tokia padori ir tyra asmenybė.

    ReplyDelete
  2. Būtent! O vaikai lygiuojasi į kažkokias disnėjaus žvaigždes...

    ReplyDelete
  3. NU! Baigėsi Hana Montana ir jaučiu pusė nusižudė

    ReplyDelete
  4. Čia šiaip, priminei: http://www.youtube.com/watch?v=o-4f_NMUxcY :D

    ReplyDelete