Thursday 13 January 2011

feiv elbums




Jau senai norėjau padaryt mėgstamiausių albumų post’ą, kad jūs pradėtumėt manęs nekęst dėl mano muzikos skonio ir nebesektumėt.
ALINA ORLOVA - LAUKINIS ŠUO DINGO
Su Alina mane supažindino Fleimė, ir mane iškart sužavėjo dainų tekstai. Išskiriu - Paskutinio Mamuto Daina; Nesvarbu; Ramuma.
Visos dainos žiauriai fainos.
Ko negalėčiau pasakyt apie Mutabor :
Pagal Aliną, albumas “brandesnis” ir blah, blah, blah. Ką gi, per daug brandus. Kažkoks užaugėliškas. Visiškai jos neprimena, nors klausausi Širdis; Amerika; Čia.
MUSE - BLACK HOLES AND REVELATIONS
Su Muse mane supažindino Twilight Soundtrack’as ir ta epic daina kuri visiem labiausiai patiko. Jau senokai klausiau, nes reikia sulaukt vasaros. Arba išsigydyt cinizmą.
MIKA - LIFE IN CARTOON MOTION
Gawd, Mika. Kas nežino Grace Kelly? Jis tobulas. Tarsi mažas vaikas suaugusių pasauly - tarp ‘didelių’ merginų, čiulpiant ledinukus, su laiminga pabaiga.
MIKA - THE BOY WHO KNEW TOO MUCH
Berniukas užaugo ir tapo auksiniu paaugliu, apkaltino kitus vaikus, lankėsi pas Dr. Džoną ir matė tave. 1% prasčiau už pirmąjį albumą.
NEW MOON SOUNDTRACK
Jau žinau kokia prima mintis jum pystelėjo į galvą. TWILIGHT. Buvo laikas kai skaičiau. Net ir Fleimė skaitė. Bet mum nušvito. O Alexandra Patsavas yra genija - Twilight buvo gerai, New Moon tobula rudeniui, Eclipse tobula betkada. Kalbu apie garso takelius.
LADY GAGA - THE FAME MONSTER
The Fame buvo geriau. Mažiau sekundas primenančių garsų, daugiau popso nei tos dance muzikos. Aišku, man jinai amžinai išliks kaip labiausiai įkvepianti “be yourself” asmenybė, dėl asmeninių priežasčių.
FLORENCE + THE MACHINE - LUNGS
Florence pirmą kartą išgirdau Eclipse soundtrack’e. Visai patiko. Iškart pradėjau piešt galvoj gyvą pasirodymą kai jinai verkia kraujo ašarom o The Machine po truputį išnyksta tarsi dūmai. Ievai žiauriai Florence patiko. Galų gale paklausiau ar man rekomenduotų. Atsisiunčiau. Ir pradėjau dievint!!! Jau kelis mėnesius mano dažniausiai klausoma atlikėja (grupė, whatever). Per kūčias užsisakiau cd. Vakar atvažiavo. God kaip dabar džiaugiuosi In love
SCARLETT JOHANNSON - ANYWHERE I LAY MY HEAD
Visų laikų mano mėgstamiausias albumas, visur ir visada. Už jo slypi istorija:
kai buvau jaunas ir kvailas, 9-11 metų (apytiksliai), prašiau tetos iš Jot-A-Vė diskų. Tiesiog dėl pavardžių, ne dėl muzikos, todėl dabar pas mane yra tokie kaip Kylie Minogue - Ultimate Kylie; Christina Aguilera - Stripped; (be dviejų albumų) Britnės diskografija (jinai net patiko); Gwen Stefani - L.A.M.B./The Sweet Escape; Nelly Furtado - Loose; Fergie - Dutchess | Buvo tokie kaip Paris Hilton - Paris Hilton (thank god parduotas) | Ir be prašymo atsiųsti Rihanna - Good Girl Gone Bad:Reloaded; Shakira - Dirty Loundry; Madonna - Confessions On A Dance Floor.
Tada paprašiau Scarlett; ir tai buvo vienintelis albumas kurio visos dainos (pirmą kartą gyvenime) man patiko. Mokėjau atmintinai. Ir niekas niekad jo nepakeitė.

Ir albumai, kurių neturiu bet jie vistiek rauna stogą, kala į klyną, kuriuos (bent jau kelis iš jų reikia ateity įsigyt)
ECLIPSE SOUNDTRACK
MADONNA - CELEBRATION
THE PRETTY RECKLESS - LIGHT ME UP
MARINA AND THE DIAMONDS - THE FAMILY JEWELS
YANN TIERSEN - LA FABULEAUX DESTIN D’AMELIE POULAIN
VAMPIRE WEEKEND - CONTRA
GLEE THE MUSIC, SEASON 1 VOLUME 1&2
GLEE THE MUSIC, SEASON 2 VOLUME 1
DEVOTCHKA & MICHAEL DANNA - LITTLE MISS SUNSHINE
THE ROCKY HORROR PICTURE SHOW SOUNDTRACK
JOHN MURPHY - SUNSHINE SOUNDTRACK
Nathan Barr - True Blood Score
Ačiū už dėmesį. Peace

6 comments:

  1. As taj nemegstu pirkt albumu.. Nu tik labai retais atvejais. Bet The Fame Monster and The Fame, buvo privalu nusipirkt ♥ (Btw... paklausyk Trey Songz - Bottoms Up ft. Nicki Minaj, soooo good!!) XX

    ReplyDelete
  2. Aš taškau pinigus ant bet ko. Bent jau anksčiau. Dabar tai reikia "taupyt". Tai sucks.
    (Fyi, paklausiau. Nicki priedainis (kaip dažniausiai ir būna) geresnis už visą dainą.Btw kas tas Trey Songz?

    ReplyDelete
  3. Um... I dont giva s shissh actuolly :-) As irgi klausau tik del Nicki. haha

    ReplyDelete
  4. Awwwwwh, kaip faina !
    Taip, Ievai patinka Florence + The Machine.
    Florence myliu myliu ir aš, nuolat jos/jos grupės dainų klausaus su šiurpu krūtinėj ir dainuodama kartu su ja bandau iššaukt visas tas emocijas dainose. Nuostabu, myyyliu ją.

    Mika toks puuuuikus, praeitais metais gi koncertavo Klaipėdoj, bet gaila, kad aš už tvoros stovėjau..
    Tas Grabanėlis visada tokios geros nuotaikos įpučia, kad kąžinau ! Na, nebent Happy Ending ne, man liūdna tos dainos besiklausant, bet savotiškai gera taip pat.

    Orlova irgi = meilė
    "Tavo akyse ganosi arkliukai,
    bet dangus jose visada apniukęs"

    Aš pati šiaip labai nekaupiu originalių diskų, piratauju :<
    Beeet iš didelės manijos turiu visą Avril Lavigne diskografiją tik naujausio albumo jau neturiu, Jurgos Instrukciją ir Evanescence The Open Door.

    ReplyDelete
  5. Btw, ten turėjo būt Garbanėlis* : D

    ReplyDelete
  6. Šiaip lietuvoj visiškai neapsimoka pirkt diskus, bet bent jau galėtum savo mėgstamiausius nusipirkt, nes albumą kūrė ne tam kad atsisųstum. Nors visi siunčiasi, net ir aš :D

    ReplyDelete