Tuesday 11 January 2011

prašau man atleisti, pasikarščiavau (queen sixteen ištaisė žodį)+man reikia saskaitos papildymo| iš tikro pas mane abonentas, bet reikia pieno į kavą

Matėt mano emo-depresuotą ištrauką iš moi gyvenimo. visko būna. tai aš vadinu "TOMIS AKIMIRKOMIS". Kiek žinau moterys turi savų "tų akimirkų", bet nesigilinu. Anyways, man NUŠVITO. Ne tai kad nušvito, tiesiog baigėsi ta "akimirka". Todėl dar kartą sau pakartojau - prasmės nėra. Ir man px. Man smagu save kankint. Man px ką jūs ar kiti mano. Po to supratau kad vis dėl to turiu pinigų, tai nulekiau pepsės ir energetinio. colos neturėjo. assholes. tuomet buvo epic diena. nusprendžiau grįžt į numylėtąją virtuvę, padariau šokoladinių sausainių su šokolado įdaru, gavau 3 sekėjus per tumblerį ir susibondinau su Ieva. Dabar jinai mano kalė, aš - jos. (4-tas sekėjas). Kartu varysim į NYC, nes ji sakė kad pasaulis pamiršo du žmones kurie turi gyvent kaip manhatano elitas (sweetest thing evah. for today, at least). Išvėmiau dalį sausainio, nes tas buvo nedakepęs (reikia įsikišt į burną toothbrush - rimtai pamiršau kaip lietuviškai šitas daiktas vadinasi. Dantų valiklis? Žinau kad yra dantų pasta. Dantų šepetėlis? Anyways klausykit gėrio! Tai va išvėmiau. Dabar atsakinėju į klausimus, kalbu su ieva ir gyvenimas vėl kietas. žiūrėsiu Idiocracy. Gersiu energetinį. Namų darbai? Kas?? btw, tėtis išvažiavo ir vėl grįžo. užknisa. i want him gone. ir man užknisa kad atsirado vėl sekėjų. Galvojau kad nustos kai 15 praeitais metais buvo -.- Taigi dabar bandysiu jumis nusikratyt:
Nesu beprotiškai įsimylėjęs Kurto Cobaino. Man patinka jo stilius akiniams nuo saulės, patinka viena Nirvanos daina ir viskas. Ateee.
Neklausau BITLŲ. Niekada man nepatiko BITLAI. Gosh.
Ir man patinka vyrai (jei dar nesusipratot). Labiau nei moterys. Štai. Pasakiau. Didžioji paslaptis.
Nu nekenčiu lietuvos. Koks man skirtumas kad kažkas mirė? Dėl to aš gal nekišiu ant savo palangės žvakių. Reikėjo nemirt. Nepagalvojot kad jeigu lietuva būtų buvus nepriklausoma nuo pat pradžių, tai nebūtų jokios literatūros? Nebent kas nors rašytų apie saulę, debesis ir kaip smagu gyvent lietuvoj.
Dabar eitkit iš čia.
***
Atvažiavo Florence's "Lungs", reiškias galėsiu jum paruošt savo fav albumų post'ą. Gal bent taip atsikratysiu nors VIENO sekėjo. Daddy išvažiavo (prieš tai nupirkdamas epic išsvajotus batus, vėl už 300lt. Valio. Daugiau žolės man.)

4 comments:

  1. Kam labiau patinka vyrai, kam labiau moterys(man). Koks skirtumas? Kam nepatinka tegul nežiūri.
    Beje, tavo tumblr fainas.

    ReplyDelete
  2. kažkaip susipratau vos pradėjus skaityt tavo blog'ą ir man iš tikrųjų yra px. nematau reikalo laikyti to paslaptim, o žmonės, kurie smerkia, tegul eina nx, nes teko pažinoti gan daug tokių ir jie patys tikrai niekuo geresni. tiesiog dauguma žmonių daunai, o jiems smegenų šiaip ar taip neįdėsi.

    ReplyDelete
  3. Come on, bytlai visiem patinka. :| Tumblr pasiekiamas tik geriausiems draugams, su kuriais turi gėdingų vaikystės nuotraukų ir slaptą rankos paspaudimą? Duok linką, blin.

    ReplyDelete
  4. Ai ir pasikarščiavau. Ne aš, pavadinime. :D

    ReplyDelete