Wednesday 19 January 2011

Transvestkatės

Atsukęs vandens čiaupą tikėjausi kad įsijungs šviesa. Bet taip neįvyko.
Gavau 4 iš vokiečių. Aišku kad neįrašė. Nejaučiu skirtumo tarp weil (nes) ir denn (nes). Bet negi Ernestas su tobuluoju tarimu ir visa kita gali gauti 4? Tik tuomet jei mokytoja nusiskustų barzdą!
Šiandien sužinojau kad reikėjo išmokt eilėraštį. Argi auklėtoja, poezijos gerbėja. galėtų man įrašyt 2 (iš pradžių 3, bet nevermind)? Žinoma kad ne! Galimi pasirinkimo variantai : Jono Aisčio, Bernardo Brazdžionio ar Kažkokio Miškinio kūryba. Pasirinkau Aisčio “Apie rudenį ir šunį”. Ar auklėtoja leis kada pasirinkt ne lietuvių kūrybą? Į šį klausimą galima atsakyti klausimu “Ar auklėtoja baigs nešiot pižamines kelnes į mokyklą??" Tuo viskas ir pasakyta.
Aišku ji atskaitė pamokslą (perdedu) nes mes tipo nelaukėm vieną valandą mokykloj kad nueitume į Filmų Festivalį, ten atsėdėtume dvi valandas ir atsiimtume apdovanojimą už ‘šmaikščiausią’ komiksą (kurį, aišku, padarėm paskutinę minutę). “Kodėl kitos klasės atsėdi? Kodėl jiem rūpi?
“Kodėl jūs su pižaminėm kelnėm?”
Po to vaikas (auklėtoja) tipo sako kad ir mum reikės daryt filmą tam festivaliui kitais metais. Iš karto pagalvojau “Fuck yeah, mano big-break.” Po to prasidėjo mini širdies infarktas kai nesugalvojau apie ką galimą a sukurt trumpametražį filmą (dabar berašydamas prisiminiau du kuriuos sugalvojau, bet jiem reikia susprogdint sraigtasparnį ir ateivių laivo). Narkotikai? Savižudybė? O jeigu tema bus kaip ir visais metais - Linksmas Nuotykis Mokykloje? Kas gali būt linksmo? Nėra pamokos? Pavaduotoja mirė?
Vakare išsitiesiau ant ledo. Skauda užpakalį ir alkūnę, todėl tas jūsų “Ass-Grab” man šiaip ne į naudą.
Rašėm ‘viktoriną’ apie sausio 13. Galimi du variantai :
a) Mane pripažins genijum
b) Gausiu visišką nulį
Šiaip parašiau tik tris tuos pasimirusius (martis, šūdžius, turėjo kažkokią špargalkę ir man nepasakė), be to, nieks neparašė apie Burokevičių kai reikėjo paaiškint plakatą apie burokus.
Pažiūrėjau Burtono “Ed Wood” apie Edą Woodą (kokia ironija!) (pripažintas blogiausiu režisierium pasauly), dabar reikės pamatyt jo siaubinguosius filmus.

Ai nu, ir šiaip siunčiuosi JERSEY SHORE, retardų sukurtą serialą apie retardus. Bet juk retardai juokina iki žemės graibymo labiau už kitus Just kidding

Įkišu jum Danielio Hampfrio “Kekšes”, nes lietuvių eilėraščiai užknisa.

Kekšės
Nuvalyk miegą nuo mano akių
Ir įpilk dar vieną puodelį
Seniai žinau ką man pasakysi
Paduodi man (taip švelniai)
Su atlasu ir nėriniais:
Tu - Kekšė

11 comments:

  1. Aš irgi kursiu filmą kitų metų mokinių filmų festivaliui(mes apie tą patį kalbam?).
    Kažkuriais metais buvau ir iki šiol noriu sukurt.

    ReplyDelete
  2. Priminei traumuojančias patirtis filmuojantis Pravdai (nieko neišsiuntėm, viskas sunaikinta :D). Ed Wood man labiausiai patiko Johnnio Deppo galvos judesiukas reiškiantis maždaug "O Dieve, tai taip nuostabu!"... :D

    Aišku mokykla apsiriboja senienom, bet su poezija vis tiek geriau negu su muzika.

    Simonas,
    Stulpininkas


    aukštos įtampos linijoj: sėdi sau,
    koja ant kojos, viskas tik zvimbia
    aplinkui, plaukai piestu, 12 000
    voltų po subine, o jis sėdi, mulkis,
    knygeles sau kad skaito

    Grajauskas

    ReplyDelete
  3. Nežinau ar apie tą patį, pas mus tai mokykloj ta nesąmonė vyksta :D
    --------------------------
    Mum thank Godney nieko nebuvo su muzika. Bet buvo "Šokių Virusas" (laimėjom), kažkas su Antikorupcija (laimėjom), kažkas apie pasakas (laimėjom) ir kažkas apie rudenį (net nepatekom į geriausių sąrašą).
    Tas tai kietas. Įdomu kokią knygelę skaito

    ReplyDelete
  4. Oooo, man ir patinka mokslinė fantastika! :>

    ReplyDelete
  5. Aš nepamenu tos istorijos, bet toks Stulpininkas rimtai egzistavo, kažkoks ten šventasis ir asketas buvo ir ant stulpo dėl to gyveno. :D Šiaip jeigu katekizmas reikalautų visų katalikų gyventi ant stulpų, visai įsipaišytų tarp kitų doro gyvenimo patarimų.

    ReplyDelete
  6. (Fuck yeah, kala į klyną, 4 tumblr sekėjai per 20 min :D:D:D) Aš tai tipo skaičiau kad dabar vienas protingas frykas sako jog biblija buvo neteisingai išversta, ir kad ten nebuvo jokio kryžiaus, o jėbusas mirė ant stulpo. Aišku dabar tau galiu išdėstyt paskaitą (nemokamai) kad biblija buvo perrašyta ir pritaikyta religinei knygai, o ne jėbuso "dienoraščiui", bet neesmė :D

    ReplyDelete
  7. Tai ten daug vertimo nesąmonių apskritai yra. Nekalbu apie nesąmones IŠ ESMĖS, tik vertimo. :) Paskaitos tai nežinau ar reikia, bet jeigu nori, tai paskaitysiu. :D

    ReplyDelete
  8. Ai tai ir tu perskaitei Holy Blood, Holy Grail, The Da Vinci Code ir The Jesus Family Tomb? :DD

    ReplyDelete
  9. Nah, mokslinė fantastika apie mokslinę fantastiką. :D Skaičiau Bibliją ir šiaip kažkiek domėjaus.

    ReplyDelete
  10. Aš bandžiau skaityt, bet sustojau kai buvo tas "tam gimė tas" sąrašas, nes žiauriai užkniso :D

    ReplyDelete