Sunday 16 January 2011

Ant mano šaldytuvo parašyta 'Fėja', bet tai reiškia kad man reikia 'Feirio'

Pirštai kvepia marihuana. Burnoj martinio skonis. Taip, atspėjot - aš vienas namie.
Nieks iš mano sėkėjų nieko nerašo. Užpisa. Ką man veikt per dienas, jei ne trollint per jūsų blogus?
Perėjau HP7 žaidimą. Ką dabar žaist? Žudyt mutantus kiaules ir kraujasiurbius užkniso, nes mirštu.
Marius nori mano blogo. Aš rėžiau kalbą kad maždaug "jei būtum tikras draugas, gerbtum mano sprendimą neduot tau savo blogo". C'mon, juk turi būt kažkokia vieta kur manęs niekas nepažįsta ir aš nieko nepažįstu.
Per Tumblerį kažkoks lietuvis prisipiso. Kalbam, po to vėl kalbam. Tada jis liepė pakviest per feisbuką. Nu pakviečiau. Ir? "Interested in: Women". Bet jo tumbleris tai tikrai ne straight.

Metų santrauka

Metų muzika - Florence + The Machine
Metų filmas - Inception / The Social Network
Metų atradimas - Dharmos Valkata
Metų most-likely-to-be-friends - Queen Sixteen
Metų tobula nuotrauka - Lola Bu
Metų užuojauta - Paukštė L (dėl auklėtojos :D)
Metų nesekit-jei-nenorit-o-jei-sekat-tai-bent-jau-stūmkit-ar-girkit - Visi kas liko
Metų užknisa - Sugesios ausinės / galbūt nebus prancūzų pamokų
Metų tobulas blogas - fetusinfetu

15 comments:

  1. O, koks netikėtas pripažinimas. Dėkoju. O kokia nuotruka, jei konkrečiau? :D

    ReplyDelete
  2. o, aš metų atradimas! Vau. :D
    labai sutinku su metų užknisa pirmu punktu :|

    ReplyDelete
  3. Tavo blogas man tarsi (ar aš kątik pasakiau "tarsi"? Cheezus!) William S. Burroughs'o "Naked Lunch" - nieko nesupranti, bet žinai kad tai bad-ass menas.
    Šiaip pirkau belekokias ausines už ~80lt, rudenį sugedo, dabar tenkinuosi kažkokia iPhonies plagiacija už 5lt. O dar LG sako kad Life's Good

    ReplyDelete
  4. ha, viskas yra bad-ass menas :D bent jau aš visąlaik taip maniau.
    aš perku tas pačias mėlynas už 60lt kas du mėnesius. vien dėl to, kad jos mėlynos :|
    ai, LG reikia kaip nors parduoti šlaštą gyvenimu nusivylusiems žmonėms, todėl ir uždeda visokius "life's good". pirktum ausines, pavadinimu "you will die someday"?

    ReplyDelete
  5. pirčiau, tik gražinčiau čekį su klausimu "When? "I'm dying to know"

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Velnias, sufailinau rašydama aną komantarą :D Malonu, kad yra užjaučiančių žmonių :))

    ReplyDelete
  8. Nu rimtai, eikit į savo blogus visi rašyt kad aš turėčiau ką veikt.

    ReplyDelete
  9. Hello there!
    Aš ką tik savo blog'e http://myswedishdays.blogspot.com/ nominavau tave Stylish Blog Award. Parašyk 7 faktus apie save ir nominuok ką nors ir tu.

    P.S.: Keep on rocking!

    ReplyDelete
  10. Omg, kjut! Aš irgi tavo tumblr stalkinu, ir dabar jau galvoju ar mano profilis ten kitiems sako ką nors apie orientaciją. :? Gal iš tumblr geriau nustatyti prie ko traukia, nes tikrovėj būna ir sudėtinga. Jei turėčiau fb, būtų arba interested in: band members arba FOREVER ALONE (dėl to, kad tokių variantų nėra, jo ir neturiu). O tas vyrukas, žinai, gal tiesiog kompleksuotas. Bet tai tikslo skelbti, kad yra priešingai negu yra irgi nematau. Gerai, baigiu savo filosofijas. :D

    ReplyDelete
  11. Prireikė kelių kartų kol supratau ką parašei :D
    Nebijok, lesbigėjos yra pats mieliausias dalykas pasaulyje (pataisyk mane jei blogai ką supratau) :D Aš asmeniškai galėčiau atskirt gėjūkštį pagal kaikuriuos bruožus :D Ar dabar man reikia rėžt kalbą apie self-esteem kad eitum į miestą ieškot sau vyro? Gerbiu tave kad neturi FB :> Nekenčiu kompleksuotų. Kodėl žmonės tiesiai šviesiai negali ateit ir pasakyt "I want to have sex with you no matter how ugly you are"?

    ReplyDelete
  12. FOREVER ALONE labiau išplaukia iš interested in band members, negu self-esteem, bet tai čia kaip kada. :D Aš šiaip niekad nesijaudinau, kad mano pasisakymai, rašliavos, tumblrai, blogai arba potraukis moterims pernelyg lesbietiški (kodėl normaliose kalbose šitas žodis trumpesnis keturis kartus?), palyginus su panom, kuriom patinka tik vyrukai arba dar kokie nors, sukeliantys kam nors panikos priepuolius ir pykčio bangas (haters gonna hate :D). Ir net ne dėl to, kad būčiau labai jau kieta ir ignoruočiau kitų nuomonę, bet niekad nesureikšminau, ką galima mylėti/pamylėti, jeigu visi pabaigoj lieka laimingi. Ta prasme, gerai, kai žmones apskritai abipusiškai traukia vienus prie kitų. Va, dėl to užskaitau, kad taip laisvai šneki apie viską ir šiaip atsipūtęs esi. :)

    Ai, dar dėl kompleksų, man tai atrodo, kad jie kyla ne tiek iš aplinkininių spaudimo, o labiau iš to, kad žmonės patys sau susikuria modelį, pagal kurį turėtų gyventi ("Omg, ištekėsiu, turėsiu šunį ir tris vaikus") ir tada jo neįvykdo ir jaučiasi beviltiškai. Nes nu blin, iš kur mes žinom, kokie turim būti ir netgi kokie esam, ko norim. :) Bet manau, kad visi turim tokių modelių savo galvose, tik skirtingai pasireiškia. Na, galiausiai ir kompleksus skirtingai išgyventi galima.

    ReplyDelete
  13. Juk, dahh, čia blogas kur manęs nieks nepažįsta, vienintelė vieta kur galiu laisvai apie viską šnekėt. O atsipūtimas man jaučiu ne į gerą išeis - užaugęs jaučiu susišiksiu gyvenimą nes vidurinėj nesimokiau fizikos ar chemijos :<
    Ir išvis, kodėl mes turim klijuot visiem etiketes? Jeigu tau patinka tai kas patinka, tai jau tavo vieno reikalas, o ne mokslininkų kurie bando žmones sugrupuot pagal savo potraukius ir charakterį.
    Geriausia išgyvent su posakiu "Got my middle finger up, and i don't really give a fuck". Tik reikia sau prisimint kaip iš tikrųjų yra, nes savo mintyse galima labai laisvai pasiklyst, tada neatskirt tikrovės nuo išgalvojimų ir tave uždaro į Azkabaną.
    Aš ir turiu 'modelį', bet manasis įgyvendinamas tik sulaukus 18-kos :D Ir šiaip pasimokiau kad negražūs žmonės gyvenime nieko nepasieks, nebent turi belekokį talentą ar bad-ass charakterį. Dabar viskas nuo dialogo priėjo prie mano monologo xddd

    ReplyDelete