Saturday 22 January 2011

hų by jū?

tumblr_lf7wr0P3av1qd3bpeo1_1280

I be PEDOBEAR.
Per tumblerį per mažiau nei vieną valandą gavau kokius 9 follower’ius. Dabar jau padaugėjo 11-lika. Fuck yeah.
Šiandien buvo eilinė Let’s Get Lost diena. Wander’inom su Marium po laisvės alėją po spektaklio (spektaklis buvo osom, internetas mus žudo), gėrėm energetinius su kola, valgėm keksus su mėlynių įdaru/ keksus su šokolado gabaliukais AKRIUKO viršutiniam aukšte, šalau rankas nes nepasiėmiau pirštinių, nusikirpau plaukus (jie bus paaukoti barbių fabrikui, ir iš mano plaukų išleis protingų barbių seriją, nes aš ne blondinas), gėriau daug kavos. Iki laimės pilnų kelnių trūko daugiau kavos, cigarečių ir fotiko.
gavau 10 už eilėraščio deklamavimą, pamiršau fizinį ir tai yra blogai nes norėjau futbolo, bandžiau žiūrėt 1960-tų Psycho, užkniso, įsijungiau Jersey Shore. Tai buvu epic. Sn00kė, maždaug, “I want a nice, hot, juiced,tanned guy”. Tie guys šiaip naudoja lip-gloss. Čia tipo lūpų blizgis, jei teisingai išverčiau?
Esmė ta kad jei norit būt a guido, reikia būt italu, eit į sporto salę 5 kartus per savaitę, naudot lip gloss, turėt belekokią šukuoseną ir neturėt guidette’ės kuri būtų gražesnė už tave. Jaučiu man patiks. Tikras poilsis smegenims nuo retardų klasiokų. Perėjau visas Vampire Wars misijas. Ką dabar?

TAIP, aš pats suprantu kad nesugebu rašyt normalių įrašų kai tavo koloj yra brendžio, taigi įkišu odę ūnikornams

tumblr_lf654jdUjx1qb0am5o1_500 tumblr_lfcacwqNz41qfs44uo1_500 tumblr_lf0b8phfem1qdkdhjo1_500

8 comments:

  1. Aš net skaičiau "Donaldą Ir Kiti". Turiu belekiek numerių :D

    ReplyDelete
  2. BTW, pažiūrėk "Monster" parodiją -> http://www.youtube.com/watch?v=1nYlDYKoY1Y

    ReplyDelete
  3. Troller. Awesome. Dabar reikia išmokt trolint.

    ReplyDelete
  4. "Moderatoriai"? Kažkaip visi pažįstami vienu metu sugalvojo nueit pažiūrėt.

    ReplyDelete
  5. OMG tu mane persekioji? Kaip miela <3

    ReplyDelete
  6. Ama pedobear . damn.. sumautas , perpildytas ironijos pasaulis .

    ReplyDelete
  7. Su ironija ir sarkazmu labai lengvai galima žmones sužlugdyt. Čia mano defense mechanizmas :B

    ReplyDelete