Monday 17 January 2011

An unusually happy post












Dabar aš taip jaučiuosi ;D Cat nominavo mane "Stylish Blog Award". Best day ever! Ačiū tau, Cat <3 Šiaip nesuprantu kodėl esu nominuotas, mano bloga nei stilingas, nei susijęs su stilium, be to, vos ne kiekviena blogerė rašo apie 'madą, stilių ir visokias tendencijas', ir tikrai nusimano už siuvimą daugiau nei aš. Bet anyways, jaučiuosi supistai pagerbtas. Taigi. Dabar 7 random dalykai apie mane
1. Geriu belekiek kavos. TIK su pienu. Nekenčiu kai nėra namie pieno. Taip ir parašiau anglų patikroj.
2. Esu anti-patriotas. Nekenčiu gyvent Lietuvoj. Noriu kraustytis. Geriausia tai į NYC, bet šį kartą viskas ne nuo manęs priklauso. Gegužės 11-tą sužinosiu, ar kraustausti.
3.Palaikau kiekvienų teises. Gyvūnų, gėjų, feminisčių.
4. Negalėčiau gyvent be kino. Užaugęs noriu kūrt filmus. Pats pagrindinis būtų "Jėzaus Kalė" (reikia parašyt scenarijų), po to serialai "Knygų Klubas" (odė Tvin Pyksui) kur nieks nieko nesupranta, net aš pats, nes esmės nėra, ir nepavadintas serialas, kur iš hormonų sukelto vieno romantiško epizodo viskas pereina į mokslinę fantastiką.
5. Nieko nesimokau. Išskyrus anglų ir biologiją ir istoriją. Jokių teorijų ar formulių ar dar kažko. Pasėkmės jaučiasi tik dabar.
6. Mėgstu leist pinigus. Pvz.: knygom, ir kinui, ir filmam, ir žaidimam ir t.t. Dabar jau netaip žiauriai kaip anksčiau, bet c'mon, kas gali nenorėt Spore Galactic Edition už 90lt?!
7. Gaunu tai ko noriu. Dažniausiai. Kaip pavyzdį duodu gimtadienio norus - atskiras kambarys, telefonas, šuo, kad Eglė mane mylėtų, užaugus darbas menų srity, Niujorke. Paskutiniai du dar neišsipildė. Turbūt nereikėjo jum pasakyt, dabar išvis neišsipildys. Po to 'telefonas' išaugo į iPhone (dabar noriu naujo), atskiras kambarys į nuosavą butą Niujorko centre, dangoraižy (kas nenorėtų?!), kad šuo greičiau numirtų, naujo kompo (jau atsiuntė dėdė, dabar noriu Mac'o) ir t.t.
O "Stylish Blog Award" nominuoju everybodyisstarry-eyed, už tai kad tavęs negalima pasiekt per Mados Savaitę, už tavo meną ir skečus ir už visą kitą. Fucking love you bitch.

5 comments:

  1. Ahaha, šuns mirtis yra geras.

    ReplyDelete
  2. Mano bloga nominavo, nors as nerasau apie mada ;D
    As "Stylish" suprantu kiek iskreiptai, turbut...
    Anyways, glad that you liked it!

    Siaip patiko punktas apie norus ir tas noras "kad suo greiciau numirtu".

    ReplyDelete
  3. Jam epilepsija. Jau buvo 3 priepuoliai.Man kažkaip nelogiška kad šunim būna epilepsijos :D

    ReplyDelete
  4. Kai jūs visos ėvil. Dievinus jus, vaikai :>

    ReplyDelete
  5. epilepsija suniui? original one.
    Nors ir zuvytems vezys buna.

    ReplyDelete