Friday 7 January 2011

everybody knows imma motherfucking monster

Siaubas. Kažkokie bereikšmiai post'ai. Based by the life of me. Neturiu jum ko 'prasmiško' parašyt.
Užėjo noras parašyt belekaip ilgą repo dainą. Niekada neklausiau repo. Nebent "Empire State Of Mind" arba "Love The Way You Lie". O dabar įkvepia "Monster" by Kanye West Jay-Z Nicki Minaj Bon Iver Rick Ross. Klausau ir klausau.
Dingo mano simsai. Norėjo keliaut į Egiptą, bet paėmė ir dingo iš viso žaidimo. Truputį apmaudu kai tiek į juos įkišau. Radau "Oazę" per S.T.A.L.K.E.R.. Tikėjausi kažko sunkesnio, kai ją apibūdino kaip legendinę vietą. Pirmą kartą aplankiau "Prismą". Po to pamačiau kad mano jėzaus pakabukas suplyšo ir visi tie apvalūs rutuliukai krito pro mano klyną. Mačiau Andželikos Cholinos "Madam Pompadur". Šiandien matysiu kažkieno  "Romeo ir Džulijetą". Padariau home-made atvirutę. Spėkit kam. Daddy vėl išvažiavo į darbą (keliem mėnesiam, tikiuosi), tai galėsiu ramiai rūkyt žolę. Šiaip nejaučiu skirtumo. Nebent labiau valgyt norisi. Reikia įsupjaut pirštą ir pažiūrėt, ar mano venom neteka kofeinas.

4 comments:

  1. Oohhh... per visas atostogas klausiau Monster!! Vos ne atmintinai Nicki vers'a ismokau <3

    ReplyDelete
  2. Man ir reikėtų pasižiūrėt kas mano venom teka. Matyt cola, nes, kad kraujas tekėtų nebepanašu.

    Ai ir pati artimiausiu metu gyvensiu viena. Nebereikės lauke rūkyt, o tai šalta labai.

    ReplyDelete
  3. Tau gerai! Pas mane be daddy dar du inhabitants, plius šuo.

    ReplyDelete