Friday 11 February 2011

Oh Happy Day! 2.0, The Boring Edition

Oi kaip gera kaip smagu, susirasiu daug draugų!
Gaunu ko noriu, kažkam mano tumbleris yra vienas iš geriausių, gaga išleido naują dainą
ir tada aš pradedu galvot kad man užkniso kad viskas gerai. Tiesiog nuobodu kai viskas sekasi.
Aišku žiauriai fainai kai Mole pamatai belekiek gražių žmonių (pagrinde tai VAIKINŲ, o taip, myžu ant jūsų, visuomene), tada tau nuperka "Norvegišką Girią", išsiunti kažkiek atvirukų, gauni belekokį atviruką ir nepavydi ugnei to tokio iš londono, pirmą kartą gyvenime nuperki alkoholinį kokteilį nes draugas užsimanė, būna 5 pamokos (po 35min), tave net leidžia eit į alinos koncertą,
ir po to pradeda darytis nuobodu, nes galvoji kad to džiaugsmo nenusipelnei ir lauki kažko blogo.
Greitai Forever Alone diena. Kas nori sužinot mano 'meilės istoriją' kai supratau kad tai ne man?

2 comments:

  1. Omg, jo. :|| Ah, Molas, nostalgija, gyvenau pernai visai netoli ten. :) Aš tai grynai kaip nors senmergiškai ir apgailėtinai švęsiu valentinkę. :DD
    P.S. Neparašai per skype, verkiu. *FOREVER ALONE*

    ReplyDelete
  2. Sexy bitch, aš retai skaipe būnu nes man nėra ten ką veikt :> NIeks neparašo, tai ir neprisijungiu :<

    ReplyDelete