Saturday 7 May 2011

ištekėk už nakties

Šiaip norėjau parašyt apie Gatvės Muzikos Dieną Kaune, kai išsitempiau martį ir stūmėm laiką, šokinėjom pagal Džy-end-Džy Sindikatą ir dainavom su Mikutavičium, kaip pėsčias vidurnaktį grįžau namo nes nežinojau kur esu kad išsikviesčiau taksą, kaip palietėm iPad 2 ir kaip man baltojo šokolado skonio frappe @Sandwich Bar gamino 16 minučių, bet
Nemoku rašyt. Viskas vėl blogai. Reiškias vėl skųsiuos gyvenimu.
Vėl karas su gimdytoja, tėtis rašo ir dėkoja kad visiem sugadinau savaitgalį, tumbleris – kad šiandien mamo diena, toks jausmas kad teta manęs nebemyli, tad dabar laukiu maniakinės depresijos priepuolio, kad nuvežtų į psichiatrinę, tada mama apkaltintų kad ,nežinau, švaistau daktarų laiką ir lieptų grįžt. Tada Gaga įkelia naujo singlo viršelį ir aš nebesuprantu kodėl albumas taip baisiai atrodo. Ar bent jau šriftas.
Kai nieks nemato, elgiuosi kaip psichikos problemų turintis vaikas – trankau galvą į bet ką, ir klausinėju:
Kodėl aš gimiau?
Kodėl aš gimiau čia?
Kodėl mane pagimdė jie?
Kodėl kiti turi tai, ko nori, o aš ne?

kai normalūs vaikai klausinėja:

Koks tikrasis Dharmos Valkatos vardas?
Kada nebeliks spuogų?
Ar merginą galima apnėštinti per pirmą kartą?
Jei aš darau masturbuojuosi su pusbroliu, ar aš homoseksualus?
Naktį geriu žiurkių kraują ir laipioju pilių sienom, ar man viskas gerai?

Jaučiu eisiu pažiūrėt “Šokoladą” ir melstis dėl žalios kortos/anglų patikros – jei šį mėnesį išeina 10, tai ir iš trimestro 10, ir iš metinio 10. Jei 9, tai vistiek metinis 10, bet haha, jaučiuosi protingas.
Viskas daug geriau kai James'as padaro vat va šitaip:

11 comments:

  1. Ji turi du vardus.
    Kai pradėsi naudoti clean n clear :D
    Taip.
    Nebūtinai.
    Aha.

    ReplyDelete
  2. Visi gimė, toks dėsnis. Mirtis irgi dėsnis, bet ją galima iš dalies kontroliuoti. Mirštant prieš laiką, ta prasme. Gimimo atšaukti kaip gyvenimo žmogus nesugebėtų, nes nėra pakankamai stiprus, na, dar prieš tapdamas kūdikiu, ar apskritai embrionu, kai tavęs net nėra negali atšaukti gimimo, vienintelė galimybė ir lieka savižudybė jau po visko.
    Antras klausimas yra toks nerealus susireikšminimas, nes kažkas juk turėjo gimti čia, o gimei tu, nes tu ir esi kažkas. Visam pasauliui, išskyrus tau pačiam esi "fonas", žinai. Tas pats atsakymas realiai taikomas ir tėvams. Tik tiek, kad jei būtų kiti tėvai, tai tu būtum kitas tu, vadinasi, nebe tu. Gali net įsivaizduoti, kad pilna kitų tavo variantų - žmonės, kurie gimė tėvams, kurie tau patiktų, ha.
    O visko ko nori niekas neturi. Žmonės labai greitai prisitaiko prie to, ką turi, ir nori dar.

    ReplyDelete
  3. Tik nesakyk kad jie yra Dharmos Valkata, nes skamba kaip koks vaidmuo, tarsi Lady Gaga :D
    Aš tai naudoju Garnier :D
    Wow, nežinojau
    Šitą klausimą radau "Berniukų Knygoj" kai trolinau knygyne :D
    Thank god *phew*
    Queen, viską sugadinai nes ten buvo retoriniai klausimai, ir dabar aš jaučiuosi per durnas šalia tavęs :|

    ReplyDelete
  4. Lady Gaga, Dharmos Valkata, Queen Sixteen. Geriausi žmonės pasaulyje, sakau tau.
    Ir atsiprašau, sumaišiau, maniau, kad tie antri klausimai buvo retoriniai.

    ReplyDelete
  5. Ir aš palaimintas kad turiu jus *verkia*

    ReplyDelete
  6. Lady Gaga - jie? :o
    Dharmos Valkata yra tiesiog susidvejinusi asmenybė, dėl mistinių priežasčių gavusi du vardus.

    ReplyDelete
  7. Gal *devilish smile* Iš tikro tai ne :|
    Keruako knyga ne tokia jau mistinė priežastis :DDDD

    ReplyDelete
  8. Erni, ne visi internete vadinasi tikraisiais vardais kaip tu ir aš.

    ReplyDelete
  9. Gal Valkata kaip vargšelis Alice Cooper :|

    ReplyDelete
  10. vargšelis? :D
    šiaip būtų visai fun, bet kažkas jau pasisavino band'o pavadinimą Dharmos Valkatos :(

    ReplyDelete
  11. Bet tai jiem greitai baigsis centai, eis prašyt pinigų, ir galėsi iš jų nusipirkt pavadinimą, jugie jie valkatos :|

    ReplyDelete