Monday 2 May 2011

Pasiskundžiau ir žmonės davė žvaigdžių, dabar rėkiu ant tuščių namų OH. EVERYBODIE'S STARRY-EYED. OH.
Ačiū kad paglostėt savimeilę, jaučiuosi kaip nestabilios psichikos paranojikas su low self-esteem. Ką čia, toks ir esu.
Anyways, Obama atsiprašau OSAMA mirė, bet man pochui.Čia jaučiu arba apie jį Ke$ha dainavo kai sakė "I like your beard", arba apie Hagridą.
Taigi trollinau po blogus ir pas kažką radau Su Knyga svetainę. Būtų smagu žinot pas ką, kad pareklamuočiau, bet nieko neprisimenu, o šitą atgaminau per browser'io istoriją.
Taigi kas domitės knygom, ten sukišau visą savo 'biblioteką', išskyrus kelias knygas ne lietuvių kalba. Sakau jum, mielieji blogo skaitytojai, nes ten neturiu draugų. Taigi jei nueisit, užsiregistruosit ir mane padraugausit, iškepsiu braunių ^^
Šiaip tai ne, bet nu vistiek nu. Smagu turėt organizuotą turimų knygų katalogą kai esi perfekcionistas ir clean-freak.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Blakstiene, pavydėk, maniškė kopija jau užsakyta :> (evil)

27 comments:

  1. hei, o koks tavo el. paštas?
    mane taip sudominai tuo Su knyga, tai noriu pakviest draugaut ten! :>

    ReplyDelete
  2. :DDDDDD
    ernestas.vascenka@gmail.com
    BRING SOME SPAM

    ReplyDelete
  3. nesijuok.

    čia rimta labai.

    ReplyDelete
  4. Čia tik dvitaškis ir CAPITAL d. aš realybėj kaip per laidotuves

    ReplyDelete
  5. (sun) *licking a knife in reality*

    ReplyDelete
  6. (moon) *reality doesn't exist*

    ReplyDelete
  7. *first press Yes to my friendship*

    ReplyDelete
  8. aš tau gi paštan rimtą laišką parašiau. jei parašiau. jei tau. jei. (sun)

    ReplyDelete
  9. nu dar negavau :( Tikiuosi tą paštą daviau :|

    ReplyDelete
  10. eh. pabandyk mane pakviest. ką žinau kaip ten reikia.
    ausumb@gmail.com

    ReplyDelete
  11. jė. man labai patinka tavo skaitymo ypatumai! (:

    ReplyDelete
  12. O aš galvojau kad tik man vienam :D

    ReplyDelete
  13. Ugh... kur preordinai+deluxe versija? :-) XXXXX

    ReplyDelete
  14. Per amazon.com, dear old teta užsakė, ir atsiųst lietuvon kai išleis :>

    ReplyDelete
  15. kolos aš visuomet noriu. O va brauniūūū. :/ bet jei aš tave pasikviesiu į pažįstamus Su knyga (gerai jau gerai, jaučiuosi ten forever alone guy), pažadėjai iškepti brauniū (cituoju : 'Taigi jei nueisit, užsiregistruosit ir mano padraugausit, iškepsiu braunių ^^'), taigi.. :D
    trolol.

    ReplyDelete
  16. Oh my, parašiau 'mano'? Pala reikia pataisyt. Ok jau.
    Iškept tai galiu, bet esmė kas iš to tau iš to kad iškepsiu ir neduosiu? :D

    ReplyDelete
  17. ai, nebesvarbu,pati jau pagauta šeimininkavimo instinkto pasidariau. trolol. be to aš puikiai galiu kurio nors iš savo gyvenimo partnerių ( nei vienas jų ,aišku, apie priklausymą man nenutuokia) paprašyt, kad pasinaudotų savo ryšiais, atsektų tavo buvimo vietą ir išreikalautų brauniū. Va. Scared the shit out of you, huh? :D

    ReplyDelete
  18. Slut :|
    Ha, turiu panikos kambarį :>

    ReplyDelete
  19. no, it's a common misconception, but I am actually a hooker, not a slut. :)
    blemba, nemačiau 'panikos kambario', todėl negaliu toliau diskutuoti šia tema. O jei nebūčiau tokia nuoširdi ir nebūčiau prisipažinus, kad nemačiau to filmo, tai būčiau sakius kažką maždaug tokio : "O JIE turi ryšių, prieš kuriuos ir panikos kambarys neatsilaikys..'

    ReplyDelete
  20. OMG, niekas manęs to niekad neklausė. Susigraudinau net. Ugh, I dunno why. It's just.. it's just because.. bacause. O šiaip dėl to, kad kai hooker pabučiuoja jo/s svajonių princas/princesė hookah tampa ,like, the most awesome person in the world. Aišku the most awesome aš nebūsiu, kai žemę mindė tokie padarai kaip J.Franko, Sidas Viciousas ar Lady G., bet..

    ReplyDelete
  21. O aš galvojau kad psichopatai yra the most awesome in the world :|
    BŪSI, CUZ YOU WERE BORN THIS WAY

    ReplyDelete