Monday 13 December 2010

If i'd be a car, tea would be my fuel

Man jau užpiso.
Birthday party on Wednesday. Two bottles of champagne. Faustas, my savior, nupirk man pakelįįįį.
Pasiilgau rūkyt and močiutės palangės, kai galva kyšo lauke, žiūri į žvaigždes, su Fleimu planuoji
  • Susitaupyt pinigų
  • Pasidirbt pasą
  • Išskrist į NYC
o gal jinai norėjo į Šwyden. Koks ten skirtumas.
Reikia man baigt 'On The Road' skaityt.
Gavau iš lietuvių kirčiavimo 3. Visi gavo 3. (Moksliukai gavo 10 arba 7). ((Vienas pažymys yra 10, kitas 7. Visi kiti 3)). But thank god kad pradedam Literatūros kursą. Nagrinėsim "Musių Valdovą" by William Golding. Ačiū Fleimui kad paėmei man tą knygą iš bibliotekos. Dabar gausiu 10 ^.^
Vakar žiūriu sau ramiai Luftslottet som sprängdes, kai pasakė kad Lisbeth nemoka užjausti, dėl to jinai sociopatė. Nu aš ir nemoku užjausti. Bet 'sociopatas' skamba kaip koks psichinis ligonis.

1 comment: