Sunday 19 December 2010

žydams,arbata,koncertai baruose,brendis ir kitos mintys

nėjau pas faustą. nx aš jam turiu 20 lt duot už gimtadienį? man px kad jis gimė. pinigus išleidau dovanom. saldainių dėžė gimdytojai nes jai ryt kažkiek metų sukanka, blk dovanų čekis morganui nes jį ištraukiau iš kalė-dinio dovanų maišelio. nežinau kas ištraukė mane. jaučiu dovanos blk čekį. nusipirksiu Anos Frank dienoraštį. vakar žiūrėjau šindlerio sąrašą. buvo nefainai. ypač kai degina žmones ir iš dangaus lyja pelenais.
nuėjau į muzikosbombą, radau florence albumą už pem litų plius vampire weekend už penkis, ir jau švenčiu savo kalėdas. rytoj dainuosim ta žvagulio dainą. reikia baltų marškinių ir šviesių džinsų. aš jum ne Brüno kad turėčiau šviesius džinsus, eik nx egle.

3 comments:

  1. Aš mirčiau pamačius viską, jei pamatyčiau tave su baltais marškiniais ir šviesiais džinsais. :DDDDD Gay much. NET labiau už tą rainbow skarelę&marškinius!!

    ReplyDelete
  2. Bet nepamatysi,nes niekad gyvenime neuzsideciau šviesiu dzinsu (nebent sumokėtų). O tos skareles ir tu marškinių net ir isdrises nusipirkt vistiek nenesiociau. Tau padovanociau.

    ReplyDelete