Thursday 16 December 2010

skraidauPirmaDalis

Gavau 10 iš istorijos patikros. Padariau vieną klaidą. Nieks kitas negavo. Jaučiau galią savo pirštuose.
Gavau 10 iš anglų patikros. Padariau 3 klaidas iš 60. Nieks kitas negavo. Tutbūt gavau todėl kad pasakiau jog jei gausiu 8, nusižudysiu.
Gavau 4 iš geografijos patikros. Nieko nesitikėjau.
Taigi. Mariaus bydei partį. Su saulium ėjom pas marių. vėlavom. aš visad vėluoju į svarbius dalykus. o į nesvarbiu atvykstu pusvalandžiu anksčiau (čia iš tikro).
Tada varėm iki akropolio. ėjom per perėją. paslydau ir nukritau. pirmas kartas kai nukritau nat gatvės. aš gulėjau ant gatvės, sėdėjau ant gatvės, bet niekad nebuvau nugriuvęs.
Tada paslydau ant šaligatvio. du kartus. ėjom žaist kėglius. (kėgliai yra bowling'as, kątik wikipedijoj pažiūrėjau).
Tada gert epic nuostabų 'Blindos' alų. Viskas kas ateina su pigiais dideliai rudais buteliais man yra pigu. BOMŽ.
Tada ėjom į piceriją. keturių sūrių pica valdo. marius nupirko dovaną tam klasės dovanų keitimuisi. aš nepirkau - susiglamžytų. jurgis paklausė mano patarimo ir nupirko Jamie Oliverio puodelį.
Tada ėjom į rotušę, nes faustas nematė eglės. visi rėkė, gėrė alų, mėtėsi sniegu ir pan. aš su michael'u ėjau per vidurį gatvės. man jis patiko. gražūs batai.

1 comment:

  1. that's why kai susitinkam manęs lauki pusvalandį :DD

    ReplyDelete