Saturday 27 November 2010

Grandma's wild party with sex, drugs and rock 'n' roll

Dabar susirinks gauja senų žmonių. Goooosh. Galėtų greičiau laikas eit. Eisim su marium į tą eglės padegimą rotušėj.
Vakar jis manęs paklausė, ar aš galiu neapsimetinėt.
Aš negaliu neapsimetinėt. Nes realybė yra žmonėm kuriem trūksta viazduotės.
Šiandiem gimdytoja paklausė ar nenorėčiau "tikros sidabrinės grandinės ant kaklo"
apstulbimas/nuostaba.
Tikėjausi kad ją geriau išauklėjau. Juk neatrodau kaip koks "normalus" vaikas su tokiom svajonėm kaip "gauti epic brangų adidas treningą, naują VW Golfą, metinių LM atsargų ir paskui mane sekiojančią Klupančiosios Pudrinės rūšies atstovę."
Virš mano lovos yra tokios dvi senos knygų lentynos su senom knygom. Nežinau ką jos ten veikia. Bet naktį kartais įsivaizduoju kad jos krenta ant manęs, nors tas tarpas tarp tų lentynų nesutraiškytų mano galvos. O gaila.

2 comments: