Tuesday 23 November 2010


Kalbant su mama paskausta akis, nes *I roll my eyes round and round, i roll my eyes round and round*
Per fizinį su marčiu ir kitais protingais 8-9 klasių vaikais rašėm testą apie žalgirio mūšį (aš ten patekau tik todėl kad nereikėtų eit į kūno kultūra ir vėl išgirst "kodėl neturit aprangos? rašot man pasiaiškinimą"). Klausimai buvo epic; pvz pats paskutinis "Pagal pateiktą aprašymą iš nuotraukų išrinkite žemaituką. Čia tipo arklys.
Turbūt tik man vienam keista, kad aš dar niekad šiais mokslo metais nedariau antradieniais nedariau fizinio. Viskas dažniausiai susiklosto taip kad galim nueit pas marių per pamoką ir žiūrėt "juokingus" klipus iš jūtūbo ir stuff like that.
Savaitės gėdingiausias įvykis - nesugebu išspręst vieno uždavinio iš anglų egzamino (mokytoja prisiminė kad ernis nori anglų egzaminų dvyliktokam ((kad dar labiau pasišaipyt iš silpnapročių klasioskų ((("-Aiste, skaityk. - nemoku"))))).
Šiaip pažadėjau sau kad daugiau čia taip dažnai neberašysiu, bet toks jausmas kad aš jaučiu jog turiu rašyt nes esti net 10 sekėjų. Wow. Štai. Įvardijau dar vieną savo problemą.

4 comments: