Thursday 11 November 2010

The Rocky Horror Picture Show

Okey, turbūt žinot kad Glee darė epizodą The Rocky Horror Glee Show, paremtą pagal miuziklą/filmą The Rocky Horror Picture Show. Taigi Ernis nusprendė pažiūrėt kas ten per velnias.
Gaila kad nepažiūrėjau kelintais metais tas filmas darytas, bet man rods 1970-taisiais. Nes yra “spec. efektų”, kurie atrodo lyg padaryti su lengendiu PAINT iš Windows. Anyways, aš ten nieko nesupratau kas vyksta (tai yra gerai). Viskas atrodė be prasmės, ypač kai visi šoko su pėdkelnėm (ir šiaip prostitučių kostiumais).
the rocky horror picture show 2the rocky horror picture show 3the rocky horror picture show

Šiaip net aš galvočiau kad tai kontraversiška (aišku, Gaga mane pripratino), ką jau kalbėt kaip šitas filmas buvo priimtas prieš 40 metų. Visagalė WIKIPEDIA, man sako, kad tai yra vienas iš ilgiausiai rodytų filmų. Ir kad Ryan’as Murphy nori padaryt perdirbinį –> Thumbs up Ernestas sako, kad patinka. Neeees jo tas Glee epizodas buvo daug geresnis nei visas filmas. lips

Capturehyutfsbx

fgxcbvgdfgtrfdgtrfdxfdhrtshmhjnhcvuyWILL and emmahtgfxdl.ojk

No comments:

Post a Comment