Monday 29 November 2010

mokykloje naudojuosi antru pisuaru nuo sienos.

Holy Clit kaip šalta! einant į mokyklą galvojau kad veido neteksiu. šiaip dabar žiemą man jaučiu bus košmarai kad vieną dieną atsikelsiu su raudonais skruostais, kai matosi viskosios kraujagyslės ir venos ir kapiliarai. ant veido. raudoni. mano didžiausia baimė šį mėnesį.
Kažkur išgirdau kad alkoholis šildo žmones, tada radau bare brendžio, tada (aišku) dainavau tas epic-aukštų-natų-kurių-neišdainuoju-ir-nuo-jų-skauda-gerklę dainas. tipo reikės dainuot man per konkursą apie vandenį. ir ne bet ką, o Žvaglino Žigulio "Gintarai".
vis geriu ir geriu arbatą.
sau labiau patinku kai išgeriu brendžio.
ryt pildysim anketas apie mokyklą (tik 11 VIP vaikų)




Carla Bruni kala į klyną. Noriu vėl arbatos.

10 comments:

  1. Apsimyšiu iš juoko :DDDDD tu dainuosi? Solo??????? Žvagulio gabaliuką???? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddd pzdc jū meid mai dei.

    ReplyDelete
  2. Ne. Dainuos 10 vaikų. Tarp jų ir aš. Nemyžk. Ne visiem patinka fėtish.

    ReplyDelete
  3. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Žiauru
    Tu moki dainuot pasirodo.
    pzdc
    Tik tiek galiu pasakyt

    ReplyDelete
  4. jei nebūčiau bitching asshole, net įsižeisčiau.

    ReplyDelete
  5. vaike,noriu savo blogo paveiksliuką pasikeist. būtų gerai jei išmokytum.

    ReplyDelete
  6. Kurį? headerį?
    (ką tu be manęs darytum? Kas tave iškeltų iš vėžimėlio kojas pramankštintint??? Kas tau sumaitintų košeeelę??? Kas uždėėtų ortopedinius batus ir stuburo įtvarą???????????




    Nu jo. Ne aš)

    ReplyDelete
  7. Taip, headerį. (tai aišku kad ne tu, tau būtų koks seminaras xd)

    ReplyDelete
  8. Atsiųsk jį man. PAkeisiu.
    Kol aš tau paaiškinsiu :DDDD

    ReplyDelete
  9. pašto karveliu..
    skaipu jū fakin idiot

    ReplyDelete