Thursday 18 November 2010



Nuo prancūzų kalbos skauda gerklę. Dievinu kad ten nėra kirčiavimo. Absoliučiai visi mano [lietuvių] klasėj nekenčia [lietuvių kalbos] kirčiavimo. Maždaug būna:
-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe!
Šiaip dievinu prancūzus. Dievinu Paris. Dievinu baguettes. Dievinu croissants. Dievinu maccarons. Dievinu fromage. Kietai ane? xD
Anyways, ryt HP7,1 premjera. Ūūūūū. Lauuuukiu. Ir šiaip pradėjau skaityt Keruac'o Kelyje, ir man patinka.
--- Primetat reikia sukurt pasaką pirmadieniui. Kai čia epic.

7 comments:

  1. ūh ją. Pasaką.
    Tai tu jau lankai prancūzų??? O.o

    ReplyDelete
  2. aš irgi nuoširdžiai nekenčiu kirčiavimo. :D

    ReplyDelete
  3. Aš net pamenu kad ant "atvirojo ilgojo A" dedasi riestinis žemklas xD O ant visų kitų dedu kairinį ir man px ;d

    ReplyDelete
  4. (aš suprantu kirčiavimą ir neturiu nieko prieš jį) Dabar jau galit mane nušaut.

    ReplyDelete