Thursday 24 March 2011

Jau įsivaizduoju kad jūs einat iš proto, nes neparašiau šias kelias neprisimenu kiek dienų. NOT.
Įsitaisiau virusą. Tokį epic, sakė čiuvas kuris valė mano "Langus". Bet jau viskas gerai, Langau švarūs, kompas tuščias, nežinau ką veikt.
Marius žino - ta prasme žino žino - pats atspėjo, kai kalbėjom apie paslaptis. Jam jokio skirtumo. Turėčiau džiaugtis, bet kažkaip.. Nežinau.
Dėjau ant Bill'o ir dabar taupaus ant Mac. Reikia 1500 litų, jei kas nupirks šitą kompą už 1000lt.
Jaučiuosi šūdinai, viskas šūdina - nors turiu pagaliau kompą, kad patenkinčiau savo sekėjus, dienas leidau tvarkydamas kambarį (?), perskaičiau Norvegų Girią, skaitau Alleno Ginsbergo poezijos knygą (dėl kurios norisi verkt), galit pasakyt kad mokausi, bet čia prasmės nėra, bandau kažką skaityt, gaunu eine neun aus Vokiečių, 7 iš fizikos (Marius, nusirašęs, 9) ir sėdžiu skaitydamas kaip gamino Spore. Auditas ateina, pasėdi, išeina. Ieško prasmės matematikoj. Sako, kad reikia mokyt tai, kas susiję su gyvenimu. Logoritmai, šešiakampės šaknys ir realiųjų skaičių aibės=gyvenimas.
COLA,COLA,COLA.
Mažiau nei 100 postų aš parašiau kai mane skaitė Ugnė ir (teoriškai) jos klasiokas - tarsi rašytum laiškus su nuotraukom savo draugam, tik viešai. Rašysiu ir toliau, jei nebus nei vieno iš jūsų - reikia kažkur kišt mintis.
Prabilo du iš mano sekėjų - jaučiu kad pavasaris. Nes kažkada kažkas sakė, kad pavasarį sugrįžta paukščiai.
Yra galimybė kad po kelių minučių pasidarysiu kaip Ke$ha, nes iš pykčio kad neveikia kompas nusipirkau cigarilių, turiu jacko, turiu gagą ir eisiu kurt visatas, tiesiogine to žodžio prasme, per žaidimą. Tada siausiu žymėdamas sakinio dalis atsitiktinėj mėlynoj knygoj. Pasiilgau Adamo ir visų tų psichinių ligonių, kuriuos myliu.

Adorable Owl sakė kad nori kažkokios nežinomos dainos. Iš pradžių spoksojau į lubas ir ieškojau dainų savo nešiojamoj magėj kad tik tau įtikčiau, dabar man kažkodėl nerūpi, taigi štai -
P.S. Belekai pažadu kad kadanors gyvenime parašysiu ką nors prasmingo.

11 comments:

  1. Jis belekoks fotografas - http://clementlouis.tumblr.com/
    Ir dar plius prancūzas, ir iš nuotraukų sprendžiu kad jam patinka "kita komanda", dėl to aš jį dievinu.

    ReplyDelete
  2. O aš jau galvojau, kad nusispjovei ant savo sekėjų. Pasirodo rimtos problemos. :?

    ReplyDelete
  3. AR aš galėčiau? Juk jūs mano vieniteliai draugai *FOREVER ALONE*. Jap, dabar viskas sutvarkyta, tėtis išvažiuoja, taigi bloginsiu apie seksą, rūkysiu ir leisiu dienas prie Langų.

    ReplyDelete
  4. Yay! Sounds like fun.

    ReplyDelete
  5. Tav sekėjai visada su tavim ;)

    ReplyDelete
  6. Totaliai reikia padaryt kokį Tiny Chat'ą su visais ir žiūrėt kokią romantinę komediją su kibiru ledų

    ReplyDelete
  7. Count me in :D

    ReplyDelete
  8. Juokauju. Bijau vaizdo kamerų, atsuktų į mane

    ReplyDelete