Saturday 5 March 2011

Who's taking me out tonight? I'll say whatever you like. *FOREVER ALONE*

Ok my dear followers. Klausiu visų Dharmos Valkatų, Lolų Bu, Fleimių, Karalienių, Dinozaurių, Blakstienių, Vasarių, Rūtelių, Gintarių, Giedrių, gaab'ių, Paukščių L, R.Tų, Drugelių, Raudonplaukių, Rytkavių, Kačių, Pykabių ir Kepsnių/Sriubų - Kaip paleist S.T.A.L.K.E.R. Call Of Pripyat treinerį?
Padėkit savo kirpyklas, nagų laką ir  visokius rankų darbo šūdniekius ir padėkit man pereit požeminių tunelių lygį. Aš amžinai ten mirštu nuo snorkų. Kodėl negalima prileist žmonių ar zombių į tamsius šlapius pirmą kartą po sprogimo atidarytus traukinių tunelius? Juk žudyt žmones taip smagu. Ypač kai iš jų vėliau pasiimi kulkų ir vodkos. Smagiausia tai GTA San Andreas, pasiimi sawn off shotgun ir taškai žmonių galvas. Ypač smagu yra galvoti kad jie tavo klasiokai, ar bent jau forsai. Siūlau visiem pabandyti, ramina.
Kartoju klausimą, jei kartais kas nors iš mano sekėjų yra blondinas/blondinė, ir jų plaukų spalva atitinka smegenis - KAIP ĮJUNGTI S.T.A.L.K.E.R. Call Of Pripyat TREINERĮ?
P.S. Baikit su savo žvaigždutėm ir bitch-slaps, man reikia komentarų. Kolkas dar nesuprantu jūsų telepatijų.
P.P.S. Dinozaure ir Queen, man reikia jūsų adreso. Siųskit į formspring, jo neviešinsiu. Maniškis yra po betmeno nuotrauka (mano bloge O.o).

5 comments:

  1. O ne, mano plaukai ir yra mano smegenys. Naudok avada kedavra, negailėk tų kalės vaikų.

    ReplyDelete
  2. O aš tavęs nekenčiu nes tu šaudai ir gaudai su GTA , o mano smegenų dėžė yra per daug protinga įleisti į mano noliferišką gyvenimą GTA . Labai juodai pavydžiu , bet įkvėpiu tulpiško oro ir nusiraminu .

    ReplyDelete
  3. Oiiii, su milžinišku malonumu atsakyčiau į klausimą, jei suprasčiau, ko klausiama. Oumaigoat, I feel so blond now ://

    ReplyDelete
  4. OMG MANO SEKĖJAI KALBA. Šiaip čia gali būt ir retorinis klausimas, nes tuo metu kažkur ėjau VIENAS, ir buvo epic nelinksma, nes niekur neinu vienas.

    ReplyDelete