Wednesday 9 March 2011

Jaučiu autoserviso darbuotojai įvertino mane kaip "asshole child", nes perskaitė mintis ir išgirdo "Kaip jie gali dirbt autoservise? Juk visi žmonės turėtų išvykt į NY ir laukt kol aš išgarsėsiu, kad vėliau dievintų. Ne, pala, ne visi, tik sexy people. Ir kodėl per radiją negroja Gagos?" Esmė ta kad gimdytojai trečią kartą padaro avariją maximos stovėjimo aikštelėj. Ir aišku jie niekad nebuvo kalti. Jaučiu aš kaltas. Juk aš visad kaltas.
Šiaip jei kam įdomu, pagaliau pamačiau 127 Valandos. Jį verta pamatyti, nes

  • OMG James'as prausiasi duše
  • OMG James'as nardo po požeminį ežerą
  • OMG James'so kojos
  • OMG James'o ranka tarp uolos
  • OMG James'as kraujuoja
  • OMG James'as valgo savo kontaktinius lęšius
  • OMG James'sas geria savo šlapimą
  • OMG James'as pjaunasi ranką
  • OMG James'ui skauda kai bando nutraukti sausgyslę/nervą (kažkokią baltą virvutę rankoje)
  • OMG Jame'sas plaukioja baseine su puse dešinės rankos
Gavau 10 iš fizikos. Mind-blown. Ką aš dariau? Laikiau laiko mašiną, kol Martynas matavo kūno nežinau, kažką. Suvokiau kad kitais metais kai jis departuos į "Saulę", mano pažymiam šakės. Gal aš departuosiu į U-to the S-to the-A.
Apibendrinimui - mano knygų lentyna (viena iš) du vieneriom durelėm, nes 2 būtų per daug mainstream.

4 comments:

  1. Ė davai papasakok apie tą planą su štatais. Ir pasiimk mane.

    ReplyDelete
  2. 1. Tu verki kad tave užknisa lietuva.
    2. Pasakai tėvam, ir nors vienas tau pritaria.
    3. Turi kokių palaikančių giminių USA'ėjoje
    4. Užsiregistruoji į 2013 Green Card Lottery (į 2012 jau nespėjai, be to, aš neleidžiu)
    5. Gegužę kitais metais sužinai kad laimi.
    6. Važiuoji į Jot-A-Vė.
    Man reikia dviejų 'čimodanų' papildomai, nes ne tu viena nori :DD

    ReplyDelete
  3. Is it just me or everyone wants James in their bed?! Haha, XO♥

    ReplyDelete