Sunday 27 March 2011

rannngoooo



Nusprendžiau padaryt sąrašą. Žmonės daro sąrašus, man tai beprasmiška, bet prisidėsiu prie chebros. Taigi štai, dalykai kuriuos reikia padaryt per šią vasarą (kurių aiškiai nepadarysiu, bet neesmė) :

  • Susirast 5-10 draugų kurie amžinai party'ina, vartoja daug narkotikų ir alkoholio, nemokamai vaišina vanilinėm cigarilėm, amžinai nešiona juodus Rayban'us ir karts nuo karto nori nusidėt
  • Per savaitę išmokt grot elektrine gitara, kad
  • Su trim naujais draugais suburtume underground-avantgarde-indie-folk-rock'n'roll-alternative grupę, kai aš vokaluočiau ir gročiau gitara, sexy draugas numeris vienas grotų būgnais, sexy draugas numeris du grotų elektriniu pianinu, sexy draugė numeris trys pridėtų savo svajinguosius back up vokalus ir grotų visais tais smulkiais mediniais indie instrumentais
  • (Beveik) visas naktis praleist random garaže su naujais alkoholiniais narkotiniais draugais ir pusšimčiu kitų random žmonių
  • Likusias naktis praleist su James'u 


  • Jis mane pagrobs iš Kauno, nusiveš į New Yorką ir mes slaptai susituoksim pagal budistų tradicijas. Turėsim butą aukščiausiam dangoraižio aukšte (10-tam) su vaizdu į Centrinį Parką, Avių Pievą. Pirmą karamelės mėnesio savaitę mes praleisim namie, nusidėdami. Tada naktimis eisim į New York'o smirdančias gatves pirkt marihuanos, nes mano narkomaniečiai draugai būtų čia, Kaune. Aš, būdamas 14-iolikos, įstosiu į New York University College of Arts and Science, mokysiuos kurt filmus ir Jamesas bus mano įkvėpimas. Vakarais jis duos man meilės, o aš rašysiu genialiai šlykščius scenarijus ir savo Oskaro statulėlę sulaužysiu į 4 dalis ir atiduosiu Tim'ui Burtonui, David'ui Fincheriui, James'ui Cameronui ir Christopher'iui Nolanui.
Anyways, dabar pradėkit nekęst, įsimylėt ir vertint žvaigždėm mano tobulos vasaros utopiją. Tada pažiūrėkit "Rango", nes jis toks mielas. Dar niekad nematėt tokio "kitokio" animacinio filmo.
P.S. Čia buvo vienas iš tų "normalių" postų, kuriuos žadėjau.
P.P.S. ŠITAI:

    12 comments:

    1. Jau keturis pirmus tavo sąrašo punktus esu įvykdžius :D
      Šiaip būtų awesome įstoti į Tisch'ą, tobula karjera garantuota :)

      ReplyDelete
    2. Burtonas nusipelnė sveiko, nesulaužyto didžiausio oskaro ever.

      ReplyDelete
    3. Jeigu supažindintum su savo narko dylere, puikiai tikčiau į tavo naująją kompaniją ;>>>

      ReplyDelete
    4. Lola, http://everybodyisstarry-eyed.blogspot.com/ tu pasakai jai kad nori žolės, duodi pinigus, ji pinigus duoda savo klasiokui, ir paskui duoda tau žolę

      ReplyDelete
    5. O vau, toli iki Lietuvos ryto, išties. Sužavėta.
      Erni, čia expectations, o reality bus tumblr? :D

      ReplyDelete
    6. Queen, nesupratau tavo pirmo sakinio. "Excuse me for being blond".
      Tai jo jo jo, čia visada taip. Bet juk pasvajot galima :D

      ReplyDelete
    7. Čia iš Lolos blogo, jai siūlė įdėt į lrytą skelbimą.

      ReplyDelete
    8. Oho, aš tai turėčiau žinot? :D

      ReplyDelete
    9. Everything comes naturally, it comes naturally, bei-bei-bei by

      ReplyDelete