Sunday 20 March 2011

Keturios Priežastys Džiaugsmui

Prie manęs priėjo bubutė Laisvėj, padavė geltoną lapuką ir pasakė "Jėzus tikrai tave myli".
Vakar grįžinėjau iš Marčio, (tas vienintelis kuris padėjo man su Stalkeriu -.-) ir pamačiau ant autobuso lango lipduką. Dabar niekad pas jį nevažiuosiu :D
Ateinančią savaitę į mokyklą atvažiuos "Auditas" ir tikrins visas pamokas. Dėl jo jau visą mėnesį mokytojos triedalioja. Taigi savaitę  bus vaidinimas kad mes visi laimingi, gražūs ir gerai mokomės. Nežinau ar sugebėsiu taip ilgai vaidint, ypač be algos, ar bent jau Oskaro.
Pirmadienį geografijos viktorina. Wat?
Teko laimė važiuot autobusu (kol Sigutė Ach perdažo mūsų mašiną) su tokia pora iš mokyklos. Iš pradžių man patiko ta mergina. Nu nes epic intriguojančiai atrodo. Lygtais radau ją feisbuke. Lygtais jai patinka "Norvegų Giria",  kurios aš dar neperskaičiau. O po to pasirodė jos draugas. Manau kad šie metai pas mus jam pirmi. Prisimenu kad rašiau Ugnei apie jo megztinį, nes jis turėjo epic kietą megztinį, kuris kažkaip epic kietai jam tiko.
Nu ir esmė ta kad jie kartu atrodo kaip kokia tobula pora žmonių, ir aš jų noriu :D
Pagaliau gavau Ugnės laišką.
?
P.S. Oh wow, 26 sekėjai. Dabar reikia 30, nes nemėgstu tokių skaičių.
P.P.S. Kokia prasmė kad aš rašau absoliučiai nieką į kažkokią tuštumą, tada kažką parašo Queen arba (laimei) Dharmos Valkta ir tuo viskas baigiasi?

3 comments:

  1. Oh, auditas, man ir teko šitą mėšlą patirt... Nors visur yra šviesioji pusė - labai patobulėja aktoriniai sugebėjimai. Žodžiu sėkmės, žmogau ;)

    ReplyDelete
  2. davai kitam poste įdėk kokią nors dainą, tik ne Ponią Gagą,o ką nors TOKIO. ką nors nežinomo.

    ReplyDelete
  3. HOE YOUR GOD, IR TU KALBI. k,avec plaisir

    ReplyDelete